سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

هومن سیدی هم به «مادری» پیوست / آماده‌سازی نهایی برای فیلمبرداری

hooman-seyedi

پس از نازنین بیاتی و هانیه توسلی، هومن سیدی هم به عنوان بازیگر به فیلم سینمایی «مادری» به نویسندگی و کارگردانی رقیه توکلی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی پیوست.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای این فیلم، هومن سیدی قرار است یکی از نقش‌های اصلی «مادری» را در شهر یزد ایفا کند. او سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده بود و جوایز متعددی را به عنوان بازیگر و کارگردان در کارنامه خود دارد.

گروه تولید «مادری» اکنون در حال آماده‌سازی نهایی لوکیشن‌های اولیه فیلم در یزد هستند تا در روزهای آینده فیلمبرداری آن را با حضور بازیگران آغاز کنند.

«مادری» اولین فیلم سینمایی رقیه توکلی در مقام کارگردان است که چندی قبل پروانه ساخت آن توسط سازمان سینمایی صادر شد. وی دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و ساخت بیش از ۳۰ فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود دارد که برای آن‌ها جوایز معتبر و متعدد داخلی و خارجی دریافت کرده است.

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.

بر اساس این گزارش، عوامل تولید «مادری» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رقیه توکلی، تهیه‌کننده: سیاوش حقیقی، مجری طرح: حمیدرضا صالحیه‌یزدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، مدیر تولید: سیدحسین هادیان‌فر، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سیدروزبه سجادی‌حسینی، صدابردار: طاهر پیشوایی، طراح صحنه: محمود کشفی‌پور، عکاس: محمدهادی آخوندی، دستیار برنامه‌ریزی: مینا سنگ‌سفیدی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا هاشمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی‌نژاد، مدیر تدارکات: حسن محمدی آرش و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی.

لیست کامل عوامل تولید پروژه سینمایی «مادری»، همزمان با آغاز فیلمبرداری اعلام می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>