سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در مراحل پایانی صداگذاری / رونمایی در جشنواره فجر + عکس

khiabane-41

«خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، این روزها در آخرین مراحل فنی است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، تدوین اولین ساخته قربانی مدتی پیش توسط مریم نراقی به پایان رسید و هم اکنون توسط بهمن اردلان در مراحل پایانی صداگذاری قرار دارد.

ستار اورکی نیز ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده داشته است.

اولین نمایش «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعواى ٢ برادر بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.

در «خانه ای در خیابان چهل و یکم» مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای تقش می پردازند.

از عوامل تولید این فیلم می توان به:کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده:آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور تهیه:محمدصادق آذین، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه‌ولباس: شیوا رشیدیان، مدیرتولید: محمد یمینی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین:مریم نراقی، صداگذار:بهمن اردلان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه‌ریز:یاسر قارونی، منشی‌صحنه:حمیرا نعمت‌اله، عکاس: ایران انتظام، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیرتدارکات: مهرداد مهرپویان و تهیه کننده:سید محمود رضوی. محصول موسسه سیمای مهر .

حمیدرضا قربانی پیش از این ساخت فیلم تلویزیونی «سه ماهی» را در کارنامه خود دارد که برای این فیلم جوایز متعددی را دریافت کرده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>