سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۴ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» راهی بغداد شد

mohammad

فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» قرار است از شنبه هفته آینده به مدت دو شب در شهر بغداد به نمایش درآید.

به گزارش سوره سینما، مجید مجیدی دو هفته قبل در مورد مشکلات اکران بین المللی فیلم محمد رسول الله (ص) گفت: ما برای اکران بین‌المللی فیلم محمد رسول‌الله(ص) برنامه‌ریزی داریم ولی راه‌ها را می‌بندند. خیلی از کمپانی‌های پخش فیلم هستند که درخواست اکران دارند اما می‌گویند باید اداره سانسور کشورشان اجازه دهد.

چندی پیش، مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمدرسول الله (ص)» از شروع اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۱۷ ربیع الاول (۸ دیماه) در کشور ترکیه خبر داده بود. اکرانی که محمدرضا صابری مدیر شرکت سینمایی نورتابان آن را منتفی دانست.

فیلمی که گمان می‌رفت در ۴۰۰ سالن سینمایی ترکیه اکران شود حالا به اکران‌های محدود بسنده کرده است. برخی توصیه‌هایی درباره استفاده مجیدی از ظرفیت‌های فعال دیگر و فراتر از استعداد شرکت نورتابان دارند.

پایگاه الفرات نیوز عراق، اعلام کرده است که  اداره سینما و تئاتر عراق با همکاری اداره ارتباطات فرهنگی وابسته به وزارت فرهنگ عراق آماده می‌شوند تا عصر شنبه آینده فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) را در بغداد نمایش دهند.

فیلم سینمایی «محمدرسول الله (ص)» از شنبه هفته آینده ۱۶ ژانویه شروع می‌شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

در این گزارش آمده است که اولین نمایش فیلم محمدرسول الله(ص) در لبنان و پس از آن در دانمارک بوده است و اکنون عراق سومین کشور خارجی است که این فیلم را نمایش می‌دهد.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>