سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۳۹۴ در ۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

منوچهر طیاب میهمان امشب «هفت» خواهد شد

Haft-13-(1)

سیزدهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب جمعه ۲۵ دی ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما ، در این قسمت برنامه سینمایی «هفت» منوچهر طیاب، مستندساز پیشکسوت و منتقد ایرانی میهمان ویژه خواهد بود و با بهروز افخمی به گفتگو خواهد پرداخت.

سینماکلاسیک و معرفی کتاب از دیگر بخش های امشب «هفت» خواهند بود. همچنین گزارشی از گفتگو با عوامل فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی از فیلم های حاضر در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پخش خواهد شد.

مسعود فراستی نیز در میز نقد فیلم های ایرانی خود به همراه کیوان امجدیان، منتقد سینما به سراغ نقد و بررسی فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند می رود.

Haft-13-(2)

وی همچنین در میز نقد فیلم های خارجی با حضور کامیار محسنی، منتقد سینما، به نقد و بررسی فیلم سینمایی «The Walk» به کارگردانی رابرت زمکیس خواهد پرداخت.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>