سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب
استقبال از «حوض نقاشی»/

مدیر پردیس ملت: سال ۹۲ برای سینما خوشایند است

pardis-mellat

مدیر پردیس سینمایی ملت با اعلام اینکه «حوض نقاشی» در صدر جدول فروش این پردیس قرار دارد، آغاز سال ۹۲ را برای سینما خوشایند ارزیابی کرد.

مدیر پردیس سینمایی ملت با اعلام اینکه «حوض نقاشی» در صدر جدول فروش این پردیس قرار دارد، آغاز سال ۹۲ را برای سینما خوشایند ارزیابی کرد.

عادل رجبعلیان درباره میزان فروش فیلم ها به سوره سینما گفت: در  چند روز نخست، «حوض نقاشی» بیشترین فروش را به دست آورد و فیلم‌های «رسوایی»، «تهران ۱۵۰۰» و «پله آخر» در مراتب بعدی قرار دارند.در پایان سال مردم درگیر حال و هوای نوروزی هستند و با آغاز سال و به خصوص در هفته اول، استقبال مردم چشمگیر خواهد شد.

وی درباره چینش اکران نوروزی توضیح داد: ما باید بضاعت یک سال سینمایی را بسنجیم و بر اساس این ارزیابی ، برای زمان های مختلف، فیلم های متفاوت را برگزینیم. این پسندیده نیست که در ایامی مثل نوروز، سینما رونق فوق‌العاده ای را تجربه کند و در اکثر ماه‌های دیگر، سوت و کور باشد.

مدیر پردیس سینمایی ملت ادامه داد: من به گیشه سینما در سال ۹۲ نگاه ناامیدانه ندارم، اما با توجه به اوضاع اقتصادی مردم در یک دید کلی نمی توان توقعات بیش از حد از رونق گیشه داشت. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که از سال های پیش هنوز آثار خوب اکران نشده‌ای وجود دارند که ممکن است امیدهای سینما به حساب بیایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>