سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۴ در ۴:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

اطلاعیه جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت شهادت حاج سعید سیاح طاهری / شهادت گذرگاه درخشان برای حیات جاویدان

sayyah-taheri

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با صدور اطلاعیه‌ای شهادت حاج سعید سیاح طاهری بنیانگذار جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع‌مقدس تسلیت گفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ متن کامل اطلاعیه به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت زیباترین و اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت، شرافت و سربلندی را برای امت اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ شهادت را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به همگان آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید.

شهادت این سردار سرافراز میدان های هنر، جهاد و شهادت و مجاهد خستگی ناپذیر که هواره، علاوه بر حضور مستمر در عرصه های نبرد علیه استکبار  فرماندهان جبهه های فرهنگی و بنیانگذار جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس را به پیشگاه ملت بویژه جامعه هنری کشور تسلیت می گوئیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>