سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

بازیگران «سال تحویل» انتخاب شدند/ رونمایی از دو کارکتر اصلی فیلم در اولین روز فیلم

sal-tahvil

چهاربازیگر محوری فیلم سینمایی «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی انتخاب شدند.

به گزارش سوره سینما، مهدی هاشمی، رویا نونهالی، مهدی سلطانی و بهاره کیان افشار چهار بازیگری هستند که تاکنون برای بازی در فیلم سینمایی «سال تحویل» قرارداد بسته اند. در فیلم تازه سیاوش اسعدی به غیر از این چهار بازیگر، دختر و پسری نوجوان که کارکتر های اصلی فیلم را بازی می کنند نیز قرار است همزمان با کلید خوردن «سال تحویل» معرفی و از تصاویر آنها رونمایی شود. اسعدی دیگر نقش های این فیلم را به بازیگران شناخته شده عرصه تئاتر سپرده است. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم اواسط بهمن ماه آغاز می شود.

«سال تحویل» به تهیه کنندگی سعید هاشمی که فیلمنامه ان توسط سیاوش اسعدی و نیما نادری نوشته شده عاشقانه ای است در ستایش پدر و قرار است اولین نمایش آن در جشنواره بین الملل فجر باشد.

این سومین فیلم بلند سینمایی سیاوش اسعدی بعد از «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» است که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی تولید می شود. اسامی سرگروه های «سال تحویل» عبارتند از: کارگردان: سیاوش اسعدی، فیلمنوشت: سیاوش اسعدی- نیما نادری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: مشگین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی- میثم مویینی، مربی بازیگران نوجوان: نورا هاشمی،طراح چهره پردازی: جلال الدین معیریان، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، عکس: علی نیک رفتار، مدیر تدارکات: علیرضا قدرتی، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، مجری طرح: مرجان افشین منش، تهیه کننده: سعید هاشمی- با حمایت بنیاد سینمایی فارابی.

منبع: ایسنا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>