سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

«فهرست مقدس» داوران جشنواره فجر را شوکه خواهد کرد

fehrest-moghadas

موفقیت «شاهزاده روم» توانسته مسیر را فراهم کند تا انیمیشن‌ها بهتر دیده شوند.

به گزارش سوره سینما، محمد امین همدانی تهیه کننده و کارگردان انیمیشن «فهرست مقدس» در خصوص این انیمیشن گفت: انیمیشن «فهرست مقدس» پس از طی آخرین مراحل میکس و صداگذاری دالبی، آماده نمایش شد و نسخه dcp این اثر تحویل دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی افزود: در این انیمیشن برای نخستین بار در ایران بیش از ۵۰ درصد افکت‌های صوتی در فولی استیج توسط آرتیست‌ها شبیه سازی و کار در یک فضای آکوستیک ضبط شده است تا در فیلم نزدیک‌ترین صداها به همراه جزئیات متناسب با آنجا در تصویر وجود دارد، شنیده شود.

همدانی در خصوص نویسنده انیمیشن«فهرست مقدس» عنوان کرد: هومان فاضل خیلی عالی کار کرد. درست است که کمتر انیمیشن نوشته اما از این جهت ما همیشه با تیم تولید مشورت می‌کردیم خیلی زود متوجه استفاده از پتانسیل‌ها می‍‌شدند و درگیر محدودیت‌ها نمی‌شویم و همراهی بسیار خوبی با تیم تولید داشتند.

وی در خصوص اینکه «فهرست مقدس» می‌تواند مانند «شاهزاده روم» موفقیت را کسب کند، اظهار داشت: اینکه خود انیمیشن «شاهزاده روم» توانست موفقیت را کسب کند، این شرایط را فراهم کرده تا انیمیشن‌های بهتر بتوانند دیده شوند اما تصمیم نهایی را تماشاگران خواهند گرفت.

همدانی در خصوص هئیت داوران عنوان کرد: تصورم این است که بعید نیست هئیت داوران از کیفیت این نسخه اثر، شوکه شوند.

وی در خصوص داستان انیمیشن «فهرست مقدس »بیان کرد: «فهرست مقدس» روایت‌گر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر «نجران» کشور یمن می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام باز می‌گردد.

همدانی خاطرنشان کرد: این انیمیشن محصول خانه انیمیشن سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در ۸۰ دقیقه تهیه شده است.

عوامل فیلم سینمایی عبارت‌اند از: نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>