سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب
توسط موسسه هنرهای تصویری سوره/

مستند دانشگاه تهران ساخته می‌شود

DCF 1.0

مدیر موسسه هنرهای تصویری سوره از تولید مجموعه مستندی با موضوع معرفی دانشگاه تهران توسط این موسسه خبر داد.

مدیر موسسه هنرهای تصویری سوره از تولید مجموعه مستندی با موضوع معرفی  دانشگاه تهران توسط این موسسه خبر داد.

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره سینما، درباره فعالیت تولیدی این موسسه به سوره سینما گفت: از مدتی پیش به سفارش دانشگاه تهران ساخت مجموعه مستندی را به کارگردانی سعید بختیاری آغاز کرده ایم که تاکنون بیش از ۶۰درصد کار انجام شده است.

 وی ادامه داد: این مجموعه ۲۵ قسمتی درباره دانشگاه تهران و دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاهی سراسر کشور است که در آن به معرفی امکانات، تجهیزات، توانایی و پتانسیل‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه‌ها پرداخته می‌شود.

مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری افزود: تدوین این مجموعه مستند به صورت همزمان توسط سروش مرشدیان در حال انجام است و تا اواخر اردیبهشت سال ۹۲ آماده پخش خواهد شد. همچنین ساخت برنامه‌های آموزشی به سفارش نهادها و ارگان‌های مختلف را در دستور کارداریم که هم اکنون برنامه آموزش حسابداری توسط دکتر مرامی و یک برنامه معرفی کتاب برای یکی از انتشارات را آماده کرده‌ایم. ساخت‌ برنامه‌های آموزشی برای کودکان نیز در اولویت کاری ما قرار دارد.

کاظمی درباره توانایی و امکانات موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: این موسسه دارای واحد سیار تلویزیونی است که همواره جهت پوشش همایش ها و سمینارها و پخش زنده به سفارش ارگان های مختلف اعزام می‌شوند. همچنین استودیو صدا، پلاتو ضبط  و استودیو تدوین این موسسه با تجهیزات و امکانات روز در حال کار است.

وی درباره برنامه توزیع شبکه خانگی این موسسه در سال ۹۲ چنین گفت:  در سال ۹۱ انتشار ۴۵۰ هزار نسخه از فیلم سینمایی«یه حبه قند» را در دستور کار داشتیم که با استقبال مخاطبان روبه رو شد. توزیع فیلم سینمایی «پرنده باز» در ۱۵۰هزار نسخه و فیلم سینمایی خارجی «زن سیاه پوش» از جمله فعالیت های این موسسه در سال ۹۱ بود. دو فیلم سینمایی «سیب و سلما» و «پروانگی» اوایل سال ۹۲ در شبکه خانگی توزیع خواهند شد.