سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

توزیع بیش از نیمی از بلیط‌های مردمی جشنواره فیلم فجر در روز اول

fajr34-blit-mardomi

مسئول پیش فروش بلیط های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: تا پایان ساعت ۱۹ امروز یکشنبه بیش از نیمی از بلیط های پیش فروش شده حضوری تحویل متقاضیان خواهند شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، مهدی شکری آذر با بیان این که تحویل بلیط های پیش فروش شده از صبح امروز یکشنبه آغاز و تا ساعت ۱۹ روز دو شنبه ادامه دارد، اظهار کرد: پیش از این اعلام کرده بودیم تحویل بلیط ها از ساعت ۱۱ صبح انجام خواهد گرفت اما به دلیل آنکه عده زیادی از مخاطبین جشنواره از ساعت ۹ صبح در پردیس سینمایی ملت حاضر بودند ، ما هم کار را شروع کردیم.

وی افزود: از روز یکشنبه نیز ارسال بلیط ها برای آن دسته از متقاضیانی که درخواست ارسال بلیط از طریق پیک داشتند آغاز شده است.

شکری آذر تاکید کرد: تاکنون ۲۵۰۰ سری بلیط به ۶۰۰ مخاطب تحویل داده شده است و تا آخر امروز بیش از نیمی از بلیط های پیش فروش شده را به متقاضیان تحویل می دهیم.

مسئول پیش فروش بلیط های جشنواره فیلم فجر سی و چهارم یادآور شد: تحویل بلیط های حضوری تا ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۵ بهمن ماه در بال شرقی طبقه مثبت یک پردیس سینمایی ملت ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>