سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

جانی دپ بازیگر تریلر جنایی «مرز سه گانه» شد

janney depp

جانی دپ احتمالا در یک تریلر جنایی دیگر جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از آسوشیتدپرس، جانی دپ که با بازی در فیلم «عشای ربانی سیاه» با اقبال منتقدان روبه رو شد، احتمالا دوباره وارد دنیای خلافکاران می‌شود و پس از بازی در نقش یک خلافکار بوستونی این بار تصویری از خلافکاری از آمریکای لاتین را زنده می‌کند.

این فیلم قرار است از سوی پارامونت ساخته شود و این کمپانی هنوز حضور قطعی دپ در این پروژه را اعلام نکرده است.

دپ که برای بازی در نقش وایتی بالگر در فیلم «عشای ربانی سیاه» نامزد جایزه انجمن بازیگران سینمای امریکا (SAG) شده، در پروژه‌های قبل از این فیلم خیلی موفق ظاهر نشده بود.

فیلمنامه‌ این فیلم را که با عنوان «مرز سه گانه» ساخته می‌شود، کاترین بیگلو کارگردان برنده اسکار و سازنده فیلم‌های «سی دقیقه بامداد» و «گنجه رنج» نوشته است. این فیلم را جی.سی چندر کارگردانی می‌کند که به تازگی فیلم «خشن‌ترین سال» او اکران شد.

گفته شده تام هنکس و ویل اسمیت نیز پیشنهاد بازی در «مرز سه ‌گانه» را دریافت کرده‌اند.

ماجرای فیلم در منطقه مرزی بین پاراگوئه، آرژانتین و برزیل می‌گذرد که از تلاقی رودخانه‌های ایگواسو و پارانا به یکدیگر، «مرز سه‌ گانه» تشکیل می‌شود.

جانی دپ ۵۲ ساله که چندی است بازی در فیلم پنجم از مجموعه «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده حرف نمی‌زنند» را به پایان برده، سال ۲۰۱۶ با چند فیلم راهی سینماها خواهد شد. از جمله این فیلم‌ها «آلیس آن‌ سوی آینه» به کارگردانی جیمز بابین است که دنباله‌ای بر «آلیس در سرزمین عجایب» محصول ۲۰۱۰ به کارگردانی تیم برتون است.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>