سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

بهنوش بختیاری با نقشی متفاوت به «مرداد» پیوست

behnoosh-bakhtiari

بهنوش بختیاری با پیوستن به فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار تجربه ای متفاوت را خواهد داشت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «مرداد» ، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده و در سالهای اخیر حضور پررنگ تری در عرصه سینمای اجتماعی و نقش های جدی داشته است ، این بار با پیوستن به فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار در نقش متفاوت دیگری حاضر خواهد شد.

بختیاری در این فیلم در فضایی متفاوت تر و جدی تر نسبت به تجربه های گذشته خود در سینما نقش زنی به نام «سحر» را بر عهده دارد که باردار است و بزودی قرار است فرزند او به دنیا بیاید.

پیش از این رعنا آزادی ور بعنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «مرداد» قرارداد خود را ثبت کرده بود و این نخستین تجربه همبازی شدن بختیاری و آزادی ور محسوب می شود و در روزهای آینده بازیگران و چهره های مطرح دیگری به این پروژه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرداد» که اولین اثر سینمایی بهمن کامیار و به تهیه کنندگی محمود فلاح محسوب می شود ، آمده “چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی” .

مدیرفیلمبرداری : فرشاد محمدی ، مدیرصدابرداری : خسرو کیوانمهر ، طراح گریم: محسن دارسنج ، طراح صحنه و لباس : حجت اشتری ، مدیر تولید : سجاد رحیمی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : امین قوامی ، مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی ، منشی صحنه : فرشته عروجی ، عکاس: زهرا مصفا و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی

«مهمان مامان» ، «زن ها شگفت انگیزند» ، «ساکن طبقه وسط» و «پنج ستاره» از جمله فیلمهایی است که بهنوش بختیاری پیش از این در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>