سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «مرداد» از نیمه گذشت/ ادامه تولید تا روزهای ابتدایی نوروز ٩۵

mordad

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار در لوکیشن اصلی این اثر در یوسف آباد از نیمه گذشت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این فیلم سینمایی، «مرداد» که فیلمبرداری آن در بهمن ماه آغاز شده بود، این روزها بیش از ۵٠ درصد از مراحل فیلمبرداری را در لوکیشن های مختلفی در تهران پشت سر گذاشته و در حال حاضر هم گروه در آپارتمانی در یوسف آباد مشغول ادامه کار هستند.

تاکنون همه بازیگران فیلم سینمایی «مرداد» مقابل دوربین رفته اند و بنابر برنامه ریزی صورت گرفته، فیلمبرداری تا روزهای آغازین نوروز ١٣٩۵ ادامه خواهد داشت و بلافاصله پس از پایان فیلمبرداری، مقدمات کار برای انجام تدوین و مراحل فنی پس از تولید فراهم خواهد شد.

محمدرضا فروتن و رعنا آزادی ور بعنوان بازیگران اصلی فیلم سینمایی «مرداد» در مقابل دوربین به ایفای نقش پرداخته اند و در این اثر سینمایی نقش زن و شوهری با نامهای رویا و امیر را بازی می کنند که پس از گذران سالها زندگی مشترک حالا با بوجود آمدن شرایطی خاص، با بحران مواجه شده اند.

«مرداد» بعنوان اولین فیلم بلند سینمایی کامیار محسوب می شود و در خلاصه داستان آن آمده، “چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی”.

علاوه بر محمدرضا فروتن و رعنا آزادی ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهاد پور، پروین ملکی، علی گل زاده، عاطفه للهی، نیلوفر مولایی با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی، ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده اند.

اسامی کامل عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه کننده: محمود فلاح، سرمایه گذار: بهمن کامیار، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر برنامه ریزی: امین قوامی ،دستیار یک کارگردان: آرمین آذری، عکاس: زهرا مصفا و مشاور رسانه ای و روابط عمومی: میثم محمدی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>