سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

پریناز ایزدیار وارد «یک روز بخصوص» شد

parinaz-izadyar1

پریناز ایزدیار برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» به عوامل این فیلم به توافق رسید.

به گزارش سوره سینما، «یک روز بخصوص» عنوان تازه‌ترین ساخته همایون اسعدیان به حساب می‌آید که پیش تولید این فیلم مدتی است آغاز شده و تا کنون حضور فرهاد اصلانی و مصطفی زمانی در تازه‌ترین ساخته همایون اسعدیان قطعی شده است.

به تازگی پریناز ایزدیار نیز با عوامل تولید فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» به توافق رسیده است.

البته پروسه انتخاب بازیگران این فیلم که قرار است اواسط بهمن ماه در تهران کلید بخورد، ادامه دارد و به زودی بازیگران دیگری نیز به این فیلم سینمایی اضافه خواهند شد البته اسعدیان در این فیلم چندین چهره جدید دختر و پسر را به سینما معرفی می‌کند که این چهره‌ها هنوز معرفی نشده‌اند.

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» آمده است: حامد باید براى عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابى که در آینده مسیرهاى متفاوتى را پیش روى او قرار مى‌دهد.

عوامل تولید «یک روز بخصوص» عبارتند از نویسنده: همایون اسعدیان با همکاری مجید قیصری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین‌عشایری، صدابردار: ساسان نخعی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مریم هژیروند، دستیاران کارگردان: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا قائدی، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: سید رسول سیدحاتمی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مجری طرح: مازیار میری و تهیه‌کننده: همایون اسعدیان.

همایون اسعدیان پس از چهار سال دوری از سینما سراغ ساخت «یک روز بخصوص» رفته است. «بوسیدن روی ماه» فیلم قبلی این کارگردان به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده بود، با استقبال منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد و جوایز متعددی را هم از جشنواره‌های مختلف دریافت کرد.

منبع: صبا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>