سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

«دی‌کاپریو» برای بحران گرمایش کره زمین فیلم می‌سازد

leonardo-dicaprio

«دی کاپریو» که خود یکی از فعالان محیط زیستی است و در این مسیر اقداماتی نیز انجام داده است، زمانی‌که از موضوع فیلم «امپراطوری قصر شنی» مطلع شد، با علاقه فراوان تهیه‌کنندگی آن را پذیرفت.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «امپراطوری قصر شنی» با موضوع بحران گرمایش کره زمین، به تهیه‌کنندگی «لئوناردو دی‌کاپریو» ساخته می‌شود. کمپانی هالیوودی «پارامونت» با اقتباس از کتاب آخرالزمانی «امپراطوری قصر شنی» نوشته «کایلا اولسون»، فیلم جدیدی تحت همین عنوان می‌سازد که تهیه‌کنندگی آن را «لئوناردو دی‌کاپریو»، بازیگر هالیوودی، به عهده خواهد داشت.

کتاب «امپراطوری قصر شنی» درباره تغییرات جبران ناپذیر آب و هوایی و همچنین بحران گرمایش کره زمین است که اگر پیشگیری و مدیریت صحیح نشود در آینده‌ای نزدیک مثلا سال ۲۰۴۹ میلادی به یک فاجعه زیستی؛ سیل‌های قاره‌ای و آلودگی‌های کشنده تبدیل خواهد شد. این کتاب هنوز منتشر نشده است.

«دی کاپریو» که خود یکی از فعالان محیط زیستی است و در این مسیر اقداماتی نیز انجام داده است، زمانی‌که از موضوع فیلم «امپراطوری قصر شنی» مطلع شد، با علاقه فراوان تهیه‌کنندگی آن را پذیرفت.

منبع: سینماپرس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>