سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۲ در ۸:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب
مدیریت سینما در سال جدید/

شاه‌حاتمی: امیدوارم در سال ۹۲ خشکسالی فرهنگی نداشته باشیم

shah hatami

یک کارگردان سینما تأکید کرد مدیران در سال جدید نترس و با انگیزه عمل کنند.

یک کارگردان سینما تأکید کرد مدیران در سال جدید نترس و با انگیزه عمل کنند.

علی شاه‌حاتمی درباره پیش‌بینی‌ خود از سال کاری پیش رو به سوره سینما گفت: امسال را نمی‌توان دقیقا پیش‌بینی کرد. شاید مدیران به دلیل تغییرات مدیریتی که در پیش داریم انگیزه کافی برای رونق دادن به سینما نداشته باشند. اما امیدوارم این اتفاق نیفتد و هر روز با صلابت، اداره امور را پیش ببرند. 

وی افزود: بحث فرهنگ جدی‌ترین مسئله هر جامعه است و هر روز که آن را فراموش کنیم باید منتظر عواقب خطرناک آن باشیم. سالی که گذشت سال خوبی برای سینما نبود. به نوعی خشکسالی فرهنگی داشتیم. تمام سال را در جلسات و با وعده‌های مدیریتی گذراندم و هیچ کدام از تلاش‌هایم به ثمر ننشست و این اتفاق نه تنها برای من بلکه برای دیگر همکارانم نیز صادق بود.

 کارگردان فیلم «کولی» ادامه داد: فیلم‌هایی که در سال گذشته دیدم چندان دندان‌گیر نبودند. سبد سینمایی سال ۹۱ خالی از میوه‌های تازه بود. برخی از فیلم‌ها حتی در شان سینمای ایران نبود. امیدوارم این خشکسالی فرهنگی در سال ۹۲ تداوم نداشته باشد و مدیران در این سال که سال مار است از نیش مار نترسند و بدانند که تمام پادزهرها نزد هنرمندان است پس می‌توانند روی تعامل با هنرمندان حساب کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>