سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۳۹۴ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب
فرهاد اصلانی:

«ایستاده در غبار» باعث حیرتم شد/ به محمدحسین مهدویان بابت این فیلم تبریک می‌گویم

farhad-aslani

فرهاد اصلانی گفت: از فیلم «ایستاده در غبار» حیرت کردم و به محمدحسین مهدویان بابت این فیلم تبریک می‌گویم، به وجود چنین فیلمسازی افتخار می کنم، امیدوارم مهدویان در آینده هم به همین اندازه درخشان به کارش ادامه دهد.

به گزارش سوره سینما ، فرهاد اصلانی، بازیگر در حاشیه نشست خبری فیلم “آبنبات چوبی” در جمع خبرنگاران  گفت: به نظرم اولین روز جشنواره فیلم های متنوع و خوبی را دیدیم.

وی با بیام اینکه ، “ایستاده در غبار” فیلم متفاوتی بود، افزود: از فیلم “ایستاده در غبار” حیرت کردم و به محمدحسین مهدویان بابت این فیلم تبریک می‌گویم و به وجود چنین فیلمسازی افتخار می کنم، امیدوارم مهدویان در آینده هم به همین اندازه درخشان به کارش ادامه دهد.

این بازیگر درباره بازی رضا عطاران در “آبنبات چوبی” گفت: به نظرم همه بازیگران باید نقش های متفاوتی را بازی کنند و عطاران  مشتاق بود تا در این فیلم بازی کند و در نهایت نقشش خیلی خوب از آب درآمد.

وی گفت: “آبنبات چوبی” فیلم رو به جلویی است و در گیشه نیز فروش خوبی خواهد داشت، ژانر فیلم، پرداخت به موضوع، بازی بازیگران حرکت رو به جلویی برای فرحبخش به شمار می رود.

منبع: نسیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>