سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

اقبال خریداران خارجی به «فروشنده» اصغر فرهادی

farhadi

خریداران خارجی در بازار فیلم شصت‌و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از فیلم جدید «اصغر فرهادی» که در مرحله پس از تولید از است، استقبال کرند.

به گزارش سوره سینما، برخی از رسانه‌های خارجی از جمله نشریه سینمایی «اسکرین دیلی» از استفبال خریداران خارجی از فیلم جدید «اصغر فرهادی» خبر دادند.

«اسکرین دیلی» در گزارشی نوشت: پروژه اسرار آمیز «اصغر فرهادی» توجه خریداران را به سمت خود جلب کرد.

این نشریه سینمایی در ادامه افزود: این فیلم سینمایی که با بازی مشترک «ترانه علیدوستی» و «شهاب حسینی» طی زمستان در ایران ساخته شده، به زبان فارسی است و توانسته از فرانسه (کمپانی بین‌المللی فیلم مومنتو) از ایتالیا (لوکی رد)، از ژاپن (کمپانی دوما)، از کره جنوبی (چالان) از لهستان «گوتک فیلمز)، از پرتغال (آلامبیکو) از اسرائیل (لو سینما) از یونان (سون فیلمز) و از خاورمیانه (فالکون) را به خود علاقمند کند.

بنا بر این گزارش، اگرچه جزئیات اصلی این پروژه سینمایی همچنان در پرده‌ای از ابهام است ولی «فرهادی» فاش کرده است که داستان فیلم در دنیای معاصر اتفاق افتاده و درباره زوجی است که روابطشان تحت فشارهای اجتماعی به خشونت کشیده می‌شود.

شصت و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین پنج‌شنبه گذشته آغاز شده و تا ۲۱ فوریه به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>