سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از جدیدترین پوسترهای «بتمن در برابر سوپرمن»

batman-superman

فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» به زودی روی پرده می رود و حالا از پوسترهای اکران IMAX فیلم هم رونمایی شده است.

به گزارش سوره سینما ، «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» برای نخستین بار پس از سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان قرار است بار دیگر بتمن را به پرده نقره ای سینماها برگرداند. فیلمی به کارگردانی زک اسنایدر، کارگردان فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ که در آن چهره هایی چون بن افلک، هنری کویل، جسی آیزنبرگ و… بازی می کنند. این فیلم آغاز دنیای سینمایی دی سی و برادران وارنر هم خواهد بود.

 

اخیرا همراه با آخرین تریلر فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» از سه پوستر جدید این اثر سینمایی هم رونمایی شده که در ادامه مشاهده می فرمایید. این فیلم قرار است روز ششم فروردین ماه ۱۳۹۵ و همزمان با آغاز بهار در سینماهای جهان اکران شود.

به جز «سپیده دم عدالت» کمپانی های برادران وارنر و دی سی امسال یک فیلم ابر قهرمانی دیگر هم دارند که برای اکران در تابستان آماده می شود و «جوخه انتحار» نام دارد. فیلمی پر ستاره که باز برای اولین بار از سال ۲۰۰۸ جوکر را به پرده نقره ای باز می گرداند.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>