سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۳۹۴ در ۳:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگر بتمن، فیلم وسترن بازی می‌کند

Christian_Bale

تولید این فیلم وسترن از ژوییه آینده آغاز می‌شود و بعد از تریلر انتقام‌جویانه «خارج از کوره»، دومین همکاری کارگردان ۴۵ ساله و کریستین بیل به شمار می‌رود.

به گزارش سوره سینما، کریستین بیل و اسکات کوپر در یک همکاری تازه فیلم «متخاصم‌ها» (Hostiles) را جلوی دوربین خواهند برد. کوپر که سال گذشته تریلر جنایی «عشاء شیطانی» را بر پرده سینماها داشت علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی، نگارش سناریوی پروژه جدیدش را نیز بر عهده دارد و بیل به عنوان ستاره اصلی فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش ورایتی، داستان «متخاصم‌ها» در سال ۱۸۹۲ رخ می‌دهد و روایتگر ماجراهای یک سروان ارتش است که به عنوان اسطوره شناخته می‌شود و قبول می‌کند رییس جنگ شاین و خانواده‌اش را برای بازگشت به سرزمین‌های قبیله‌ای همراهی کند.

تولید این فیلم وسترن از ژوییه آینده آغاز می‌شود و بعد از تریلر انتقام‌جویانه «خارج از کوره»، دومین همکاری کارگردان ۴۵ ساله و کریستین بیل به شمار می‌رود.

بعد از فیلمبرداری «رکود بزرگ» که از مدعیان اصلی اسکار امسال محسوب می‌شود، بیل مدتی از فعالیت‌های سینمایی‌اش دست کشید تا آسیب‌دیدگی‌ زانوش به طور کامل بهبود یابد. او به تازگی از حضور در فیلم جدید مایکل مان با عنوان «فِراری» که قرار بود با محوریت انتسو فراری موسس کارخانه خودروسازی و اسطوره دنیای اتومبیل‌رانی جلوی دوربین برود، انصراف داد. بازیگر ۴۲ ساله علت اصلی انصراف خود را نگرانی از افزایش وزن اجباری و به خطر افتادن سلامتی‌اش برای بازی در نقش فراری عنوان کرده است.

همانطور که قبلا گفته شد بیل برای بازی در «رکود بزرگ» ساخته آدام مک‌کی نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

آخرین ساخته کوپر با بازی جانی دپ در نقش جیمز وایتی بالگر خونخوارترین جنایتکار تاریخ بوستون امریکا سال گذشته روی پرده رفت و اجرای تماشایی دپ تحسین منتقدان را برانگیخت و بازیگر ۵۲ ساله را به روزهای اوجش بازگرداند.

منبع: آی سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>