سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب
صوفی:

«رادیو هفت» نیمه بهار بر می‌گردد

radio-7

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» از آغاز پخش سری جدید این برنامه از ۱۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» از آغاز پخش سری جدید این برنامه از ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد. محمد صوفی که سابقه تولید برنامه «نقره» و «تصویر زندگی» را در کارنامه دارد در گفتگو با سوره سینما درباره دلایل این تداوم توضیحاتی را ارائه داد.

سوره سینما- در آخرین روزهای سال ۹۱ با اشاره به مشکلات مالی موجود، از پایان این برنامه صحبت کرده بودید. آیا در حال حاضر این مسائل رفع شده است؟

محمد صوفی: نمی توان گفت مشکلات مالی به طور کامل حل شده، اما طی صحبت هایی که با مدیران شبکه داشتیم و پس از ابراز علاقه آنها برای ادامه راه و البته مهم تر از همه چیز به خاطر استقبال و درخواست بسیار زیاد مخاطبان،  به این نتیجه رسیدیم که باید ادامه بدهیم. قاعدتا ما هم با مشاهده علاقه مردم، بیش از پیش روحیه می گیریم. البته قول و قرارهایی را هم از مدیران شبکه گرفته ایم و قرار است از ۱۰ اردیبهشت سری جدید رادیو هفت روی آنتن برود.

radio7_1

آیا مخاطبان برنامه با تغییرات تازه ای در سری جدید رو به رو خواهند شد؟

کلیت برنامه که شامل شکل ظاهری و فرم اصلی آن است، تغییری نداشته و آنچه باعث بروز تفاوت هاست، به محتوای برنامه بر می گردد.

با توجه به اینکه محتوا وابستگی زیادی به متن دارد، آیا نویسنده های تازه ای به گروه اضافه شده است؟

تیم برنامه همان گروه سابق است و ما در طراحی بخش های مختلف برنامه دست به ابتکاراتی زده ایم.

این بار هم با دعوت از چهره های مختلف هنری و ورزشی مخاطبان را غافلگیر خواهید کرد؟

هنوز هیچ چیز قطعی نیست و امروز هم اولین روز کاری ماست و تا جمع شدن دوباره تیم و انجام دادن برنامه ریزی های اولیه و … نمی توان صحبت مشخصی داشت، اما طبیعتا کسانی مد نظر ما هستند و به محض قطعی شدن اسامی حتما اطلاع رسانی خواهیم داشت. می توانم بگویم در اولین روزهای اردیبهشت جمع بندی نهایی ما صورت گرفته است و می توانیم اخبار مربوط به حضور چهره ها را اعلام کنیم.

radio7_2

خیلی از این چهره های مشهور، خود اهل قلم هستند. آیا پیش می آید که متن اجرایی شان نوشته خودشان باشد؟

 متن ها الزاما باید متون نوشته شده توسط نویسندگان برنامه باشد، چون همه چیز طبق یک چارچوب معین از قبل طرح ریزی شده است. خیلی انگشت شمار بوده اند کسانی که متن نگارش شده توسط خودشان را در برنامه قرائت کرده اند.

در پایان آیا بخش همیشه محبوب « قصه های امیر علی» در سری جدید برنامه وجود دارد؟

بله. البته !