سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب
براساس اثری از وودی آلن/

«سمفونی مرگ» با بازی کامران تفتی کلید می‌خورد

tafti

کامران تفتی در فیلم بلند داستانی «سمفونی مرگ» به کارگردانی رضا حسنی مقابل دوربین می‌رود.

کامران تفتی در فیلم بلند داستانی «سمفونی مرگ» به کارگردانی رضا حسنی مقابل دوربین می‌رود.

هادی انباردار تهیه کننده و مدیرتولید به سوره سینما گفت: مدتی است برای فیلم بلند داستانی «سمفونی مرگ» به کارگردانی رضا حسنی و تهیه کنندگی من مجوز ویدئویی دریافت کرده‌ایم و وارد مرحله پیش‌تولید شده ایم. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «مرگ درمی‌زند» وودی آلن است که کمدی است، اما این فیلم رویکرد  کاملا متفاوت و جدی به مقوله مرگ دارد.

وی ادامه داد: سعی می کنیم «سمفونی مرگ» را برای حضور در چند جشنواره بین‌المللی آماده کنیم. مشغول مذاکره با بازیگران و عوامل هستیم که تاکنون حضور کامران تفتی، شعله مرادی و محمدرضا علیمردانی به عنوان بازیگر در این پروژه قطعی شده است. طبق برنامه ریزی انجام شده اوایل هفته آینده فیلم در تهران کلید می‌خورد و پس از آن گروه عازم شمال و کشور ارمنستان خواهد شد.

از عوامل این فیلم که حضورشان در «سمفونی مرگ» قطعی شده می‌توان به  تصویربردار: علیرضا رجایی مقدم، طراح صحنه و لباس: مهدی اکبری، مدیرتولید: مصطفی فیروزی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: عادل معصومیان، طراح گریم: بابک شعایی، مدیر تدارکات: حسین غدیری،  تدارکات: مهدی ضحاکی اشاره کرد.

 رضا حسنی پیش از این چند فیلم تلویزیونی از جمله «ده و ده دقیقه» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>