سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر فیلم سینمایی «نزدیکتر» رونمایی شد

nazdiktar

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «نزدیکتر» به کارگردانی مصطفی پوستر تازه این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، این پوستر برای اکران عمومی فیلم طراحی شده است. تبلیغاتخانه «دارتوک» طراحی و اجرای این پوستر، بیلبوردها و سردر سینماها را برعهده داشته و تا پایان اکران و در ادامه کمپین تبلیغاتی فیلم چند پوستر دیگر محصول «دارتوک» هم رونمایی خواهد شد.

اکران «نزدیکتر» به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی از صبح امروز در سینماهای کوروش، آزادی، اریکه ایرانیان، جوان، ماندانا، زندگی، چهارسو، ملت، عصرجدید، شکوفه، کیان، راگا، ایران و تماشا آغاز شده است.

همزمان با اکران صفحه اینستاگرام فیلم با آدرس instagram.com/nazdiktarmovie، کانال تلگرام به آدرسtelegram.me/nazdiktarmovie   و سایت اصلی www.nazdiktar.net  بروزرسانی شده است. تیزرهای این فیلم هم با حذف تصویر و نام پگاه آهنگرانی درحال پخش از شبکه‌های مختلف سیما است.

poster-nazdiktar

«نزدیکتر» ششمین محصول سینمایی «ایران نوین فیلم» پس از «قصه‌ها»، «ماهی و گربه»، «ردکارپت» و…  است و داستان یک خانواده را روایت می‌کند که بعد از دو سال دوباره دور هم جمع می‌شوند. صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدانبخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>