سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» اعلام شد

chehelcheragh

دبیرخانه نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» همزمان با اعلام مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اسفند ماه ، فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ»، مهلت ارسال آثار به این جشنواره که با محوریت حماسه امام حسین ( ع) و اربعین در اردیبهشت ماه ١٣٩۵ برگزار خواهد شد ، تا ۲۵ اسفند اعلام شده است.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راه پیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی ، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ی زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برگزار می شود.

این جشنواره شامل بخش های فیلم داستانی،فیلم مستند،فیلم پویانمایی،فیلمنامه،عکس و پوستر است که محدودیتی برای ارسال آثار به لحاظ تعداد ندارد و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و مقررات موجود و با محوریت موضوع جشنواره آثار خود را طبق اعلام دبیرخانه و اطلاع رسانی در سایت جشنواره مردمی فیلم و عکس “چهلچراغ” تا ٢۵ اسفند ارسال کنند.

مقررات عمومی جشنواره؛

*شرکت افراد حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای فیلمساز در این مسابقه بلامانع است.

*هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی متقاضی شرکت در جشنواره وجود ندارد.

*مسئولیت حقوقی آثار بر عهده امضاکننده فرم درخواست شرکت در جشنواره است.

*برای شرکت در بخش حرفه‌ای می‌بایست نسخه اصلی فیلم به همراه نسخه کپی DVD جهت بازبینی هیئت انتخاب ارایه شود.

*مشخصات کامل فیلم و فیلمساز به طور کامل بر روی نسخه ارسالی هر فیلم پیوست شود.

*مشخصات کامل عکس، مجموعه عکس، فیلمنامه و فیلمنامه‌نویس به طور کامل بر روی نسخه ارسالی هر اثر پیوست شود.

*پس از انتخاب آثار توسط هیات انتخاب، امکان خارج کردن آنها از برنامه وجود ندارد.

*برای شرکت در جشنواره لازم است ابتدا براساس مقررات جشنواره فرم درخواست شرکت توسط متقاضیان تکمیل شده و کد رهگیری از سایت جشنواره به نشانی www.chehelcheragh.ir دریافت شود.

*متقاضیانی که موارد درخواست شده در فرم تقاضای شرکت و مقررات جشنواره را در موعد مقرر تکمیل و ارائه نکنند، از بررسی در هیئت انتخاب کنار گذاشته خواهند شد.

*مسئولیت عدم ارائه صحیح مطالب و اطلاعات خواسته شده متوجه متقاضی شرکت در جشنواره است.

*ستاد برگزاری مجاز است حداکثر ۳ تا ۵ دقیقه از آثار شرکت کننده در جشنواره در برنامه‌های تلویزیونی به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی به نمایش درآورد.

*دبیرخانه جشنواره در قبال آسیب‌های احتمالی ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت‌کنندگان هیچ مسئولیتی ندارد.

*امضاء و تحویل فرم درخواست شرکت در جشنواره به دبیرخانه به منزله پذیرش کامل مقررات و آیین نامه جشنواره است و تصمیم‌گیری نهایی در مورد نکات پیش بینی نشده بر عهده ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت همزمان با اعیاد شعبانیه در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>