سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

جدیدترین تصاویر از سریال نوروزی «زعفرانی»/ فعلا خبری از بازیگر جدید نیست

zaferoni

چهار قسمت از مجموعه «زعفرانی» برای عیدانه ۹۵ شبکه دو سیما آماده شده است.

به گزارش سوره سینما، ایرج محمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» از آماده‌شدن چهار قسمت از این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: تا به امروز با توجه به تصویربرداری فشرده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی»، چهار قسمت از ۱۳ قسمت این سریال نوروزی آماده شده است.

تاپ صبح / 4 قسمت از «زعفرانی» آماده شد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تدوین، مونتاژ و صداگذاری به صورت همزمان انجام می‌شود و بازنویسی متن‌ها به قسمت‌های پایانی رسیده است.
محمدی در خصوص اضافه‌شدن بازیگران جدید به این مجموعه نوروزی اظهار داشت: «زعفرانی» این روزها در لوکیشن‌های خارجی، خیابان، بنگاه می‌گذرد و چون از برنامه‌ریزی‌ها کمی عقب مانده‌ایم، نتوانستیم بازیگران جدیدی را اضافه کنیم.
تاپ صبح / 4 قسمت از «زعفرانی» آماده شد.
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی حامد محمدی و به قلم سعید جلالی و حامد محمدی به جدول پخش نوروزی رسیده است.
این مجموعه نوروزی با ایفای نقش بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی، حسام محمودی، لیدا عباسی به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>