سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اهداء جایزه اخلاق جشنواره فیلم ۱۰۰ به سازندگان «شاهزاده روم» و «ایستاده در غبار»

100fest-akhlagh

جایزه بخش سینمای اخلاق دهمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ به به هنگامه قاضیانی، محمد حسین مهدویان و هادی محمدیان اهدا می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، جایزه بخش سینمای اخلاق دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم۱۰۰ به  یک بازیگر و دو کارگردان تعلق می گیرد.

بنا بر این گزارش، این جایزه به هنگامه قاضیانی برای خلق مادرانه های ماندگار در سینمای ایران و تلاش برای بازنمایی نقش زن اصیل ایرانی در فیلم «دلبری»، هادی محمدیان برای خلق فیلمنامه «شاهزاده روم» به عنوان یکی از درخشان ترین تجربه های  جریان متعهد در معرفی، ترویج و تبلیغ  اسوه های اخلاق و محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» برای یادآوری نقش اسطوره های  اخلاق مدار وطن اهدا می شود.

 این بخش که  به صورت مجزا داوری می شود از دوره هفتم به بعد به عنوان شعار همیشگی این جشنواره انتخاب شد و به انتخاب هنرمندانی می پردازد که در میان آثار سینمایی سال اخیر  نقش به سزایی در ارتقاء سینمای ایران با مضامین اخلاقی و انسانی داشته‌اند.

گفتنی است ؛ دبیر خانه جشنواره به هنرمندان برتر این بخش جوایزی شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و ۵ میلیون تومان جایزه نقدی سینمای اخلاق اهدا می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>