سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۴ در ۶:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

حمزه زاده: برگزاری سالانه جشنواره فیلم ۱۰۰، مشروط به تامین منابع مالی است

hamzezadeh 100 (2)

رئیس سازمان سینمایی سوره پیش از ظهر امروز با حضور در پردیس سینمایی آزادی ضمن گفت‌وگو با عوامل اجرایی، به سوالات خبرنگاران حاضر در این دوره از جشنواره پاسخ گفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، دومین روز اکران آثار جشنواره بین المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای حوزه هنری با حضور دبیر علمی این جشنواره، معاون سینمایی و رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری رنگ و بوی جدی تر و رسمی تری به خود گرفت. محمد حمزه زاده به همراه علی قربانی دبیر جشنواره از بخشهای مختلف جشنواره دیدن کردند و به گفت‌وگو با برخی از عوامل اجرایی و روابط عمومی جشنواره دهم فیلم ۱۰۰ نشستند.

حمزه زاده، معاون سینمایی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگاران، فضای دهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ را قابل قبول و راضی کننده قلمداد کرد

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از وی درباره احتمال سالانه شدن برگزاری این جشنواره پرسید، گفت: برگزاری سالانه این جشنواره به تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره های حوزه هنری رسیده است، اما مشروط بر اینکه جشنواره بتواند منابع مالی خود را برای برگزاری در هر سال تامین کند.

hamzezadeh 100 (1)

دومین روز اکران آثار دهمین جشنواره بین المللی این جشنواره مانند روز نخست در بخشهای مختلف «مسابقه ملی»، «غیررقابتی»، «المپیاد دانش آموزی»، «برگزیدگان دوره نهم» «مسابقه بین المللی» دنبال شد و مخاطبان بسیاری در سالنهای شهر قصه، شهر هفتم، شهر فرنگ و شهر هنر آثار بخشهای مختلف را به نظاره نشستند.

بخش اکران دهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ۱۰۰ ثانیه ای با موضوع محوری اخلاق امشب به کار خود پایان خواهد داد و پرونده این دوره از جشنواره فردا ۱۴ اسفندماه با برگزاری اختتامیه و معرفی و تجلی از برگزیدگان بسته خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>