سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

احتمال حضور بازیگر نقش راکی در «محافظان کهکشان»

staloneh

رسانه های آمریکایی امروز خبر از حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم «محافظان کهکشان» دادند.

به گزارش سوره سینما، سیلوستر استالونه امسال توانست برای بازی مجددش در نقش راکی بالبوآ و برای فیلم «Creed» نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود. جایزه ای که اگر به وی می رسید رکورد جالبی را برای او ثبت می کرد. چرا که یک کاراکتر سینمایی ۴۰ سال پس از حضورش روی پرده نقره ای توانسته بود برای یک بازیگر اسکار را به ارمغان آورد. هر چند مجسمه طلایی در نهایت به مارک رایلنس برای فیلم «پل جاسوس ها» رسید.

حالا رسانه ها خبر داده اند که سیلوستر استالونه قرار است در فیلم دوم «محافظان کهکشان» حضور داشته باشد تا اگر این خبر به حقیقت برسد، یک ستاره بزرگ دیگر هم در مجموعه فیلم های ابرقهرمانی مارول و دیزنی حضور پیدا کرده باشد. خصوصا که از سال جاری با آغاز مجموعه فیلم های ابرقهرمانی برادران وارنر و دی سی کمیکس، این کمپانی ها برای به خدمت گرفتن ستاره های هالیوودی رقابت بیشتری خواهند داشت.

منبع این خبر عکسی است که نشان می دهد استالونه با چیزی که به نظر فیلمنامه می رسد در حال رفتن به صحنه فیلم جدید جیمز گان است. همین طور او در هتل محل اقامت عوامل ساخت این فیلم در آتلانتا اقامت داشته است.
گفتنی است «محافظان کهکشان» در سال ۲۰۱۳ میلادی ساخته شد و یکی از پر طرفدار ترین فیلم های آمریکا بود. این فیلم بعد از «تک تیرانداز آمریکایی» پر فروش ترین فیلم سال سینماهای آمریکا هم شد. حالا جیمز گان کارگردان فیلم اول بازگشته تا فیلم دوم را هم به موفقیت قسمت اول برساند.

فیلمبرداری قسمت دوم فیلم «محافظان کهکشان» از ماه گذشته آغاز شده و برای اکران در سال آینده اماده می شود. زمانی که ۵ می ۲۰۱۷ روی پرده می رود.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>