سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

حمایت فاطمه گودرزی از برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ»‌

fatemeh-goodarzi

فاطمه گودرزی گفت: جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با مضمون و رسالت مهم خود می تواند موجب ارتقاء شناخت مردم در زمینه زندگی و شخصیت امام حسین (ع) شود.

به گزارش سوره سینما ، فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوعیت زندگی امام حسین (ع) در گفتگو با ستاد خبری این جشنواره گفت : جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با مضمون و رسالت مهمی که دارد ، می‌تواند اتفاقات مثبتی را در جامعه رقم بزند و اطلاعات و شناخت مردم را در زمینه زندگی و شخصیت امام حسین (ع) و اینکه ایشان چه کسی بودند و چه کارهایی را برای رسیدن به آزادی و آزادگی واقعی انجام می‌دادند، بالا ببرد و امیدوارم فعالیت جشنواره‌های خصوصی و حرفه‌ای اینچنینی ما بیشتر شود.

گودرزی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اهمیت جایگاه جشنواره های موضوعی و تخصصی اظهار داشت : در کل من به عنوان بازیگر و کسی که سابقه برگزاری جشنواره های موضوعی را دارم ، با این جریان موافق هستم و عقیده دارم که تعدد جشنواره بسیار اتفاق خوبی است ، البته در این راستا باید توجه داشت که از بیت‌المال برای رسیدن به هدف و نشان دادن جشنواره استفاده نکنیم ، چرا که جشنواره باید خصوصی باشد.

وی افزود: بی تردید مردم ناراحت می‌شوند که هر روز شاهد برگزاری جشنواره‌های متنوع با پول خودشان باشند ، اما نان در سفره‌شان نباشد ، پس اگر با فعالیت بخش خصوصی در برگزاری جشنواره آغاز به کار کنیم بسیار ایده‌آل است ، چون مردم را شاد نگه می‌دارد و به آن‌ها اطلاعات فراوانی می‌دهد و از طرفی هم آن‌ها را بیشتر در محیط‌های فرهنگی قرار می‌دهد تا مقوله های موضوعی فراوانی را بیاموزند و بر داشته‌های خود اضافه ‌کنند.

این بازیگر تصریح کرد : بنابراین من با برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس«چهل چراغ» که به موضوع زندگی امام حسین (ع) ، واقعه روز عاشورا و پیاده روی اربعین حسینی می پردازد و هر جشنواره دینی دیگری موافق هستم ، چون اگر به درستی برگزار شود و آگاهی‌ و اطلاعات مناسبی در این زمینه به مردم بدهد و به یادگیری و ارتقاء درک آن‌ها از جریان مورد نظر کمک کند و نکات مثبتی به گستره ذهن آنها اضافه کند ، پیامد‌های مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ و همزمان با اعیاد شعبانیه در تهران برگزار خواهد شد و متقاضیان تا ۲۵ اسفنذ ۱۳۹۴ فرصت دارند تا براساس فراخوان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود می‌توانند با مراجعه به سایت www.chehelcheragh.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>