سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۴ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

دانشجویان شهید بهشتی به تماشای «عادت نمی کنیم» نشستند

neshast-adat-nemikonim1

روز گذشته نشست فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» پس از نمایش آن در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سوره سینما ، دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی روز گذشته ساعت ۱۵:۳۰ به تماشای فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» نشستند و عوامل آن را برای لحظاتی مورد تشویق قرار دادند. گفتنی است اکران این فیلم بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در این مراسم، ابراهیم ابراهیمیان کارگردان و نویسنده، سارا سلطانی نویسنده، ساره بیات بازیگر، علیرضا برازنده فیلمبردار و شهرام اخلاص پور تهیه کننده ی فیلم حضور داشتند و پس از نمایش فیلم به سوالات دانشجویان پاسخ گفتند.

موضوع مورد بحث این نشست، روابط انسانی بخصوص در خانواده و ارتباطات دانشجویان و اساتید بود که هسته ی اولیه ی فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» نیز در همین مورد شکل گرفته است.

neshast-adat-nemikonim2

در پایان به عوامل این فیلم به رسم یادبود از طرف «کانون فیلم دانشگاه شهید بهشتی» لوح تقدیر اهدا شد.

فیلم «عادت نمی کنیم» دومین ساخته ی سینمایی ابراهیم ابراهیمیان است که نخستین بار در جشنواره ی فیلم فجر به نمایش درآمد و اهالی فرهنگ و رسانه از آن استقبال کردند.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته آ پناهی ها و هدیه تهرانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و نقی سیف جمالی، شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی، رویا حسینی، کیمیا حسینی و مهرسا پیشوا در کنار آنها به ایفای نقش می پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>