سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۴ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اصغر هاشمی پس از ۱۲ سال سراغ ساخت «جو گندمی» رفت

asghar-hashemi

اصغر هاشمی به زودی ساخت فیلم سینمایی «جو گندمی» را با تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و احمد احمدی را آغاز می کند.

به گزارش سوره سینما ، اصغر هاشمی ۱۲ سال پیش فیلم سینمایی «مجردها» را کارگردانی کرد و «جو گندمی» جدیدترین فیلم اوست که پس از این مدت قرار است به تهیه کنندگی و سرمایه گذاری مشترک مسعود ردایی و احمد احمدی جلوی دوربین برود.

این فیلم به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود و هنوز توافق نهایی با عوامل و بازیگران این پروژه انجام نشده است. هم اکنون پیمان عباسی مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه «جوگندمی» است.

«جو گندمی» یک کمدی اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است:فقط یک چیزی رو نمی فهمم، اونی که چند ثانیه پیش می دیدم کابوس بود؟ یا اینی که الان می بینم رویاس؟ یا اصلا واقعیت چیه؟ می دونی یک ذره گیج شدم…

این اولین همکاری احمدی با ردایی در مقام تهیه کنندگی است. احمد احمدی پیش از این تهیه کنندگی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران را برعهده داشته است.

مسعود ردایی نیز امسال با فیلم «مالاریا» پرویز شهبازی در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

اصغر هاشمی در این سالها که از سینما دور بود، مجموعه تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» را کارگردانی کرد. از دیگر ساخته های سینمایی این کارگردان می توان به :«نگین»، «زندگی»، «مهریه بی بی»، «دو همسفر» و … اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>