سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

سریال نوروزی «دودکش ۲» به «پادَری» تغییر نام داد

doodkesh2-3

مجموعه تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به «پادَری» تغییر نام داد.

به گزارش سوره سینما، سریال «دودکش۲» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی محمود رضوی در حال ساخت برای نوروز ۹۵ از شبکه یک سیما است که بنا به گفته مدیران به «پادَری» تغییر نام داده است.

این سریال تا به حال در لوکیشن‌هایی چون:خانه نصرت،قالیشویی،پل طبیعت،جاجرود،هم اکنون در منطقه لواسان در حال ضبط است.

سری اول این سریال در ماه رمضان ۹۲ از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت که نویسنده آن برزو نیک نژاد بود و در سری جدید کوروش نریمانی به عنوان نویسنده گروه را همراهی می‌کند.

گروه تولید این هفته در حوالی میدان ولیعصر مشغول به ضبط هستند،همچنین چهل درصد از سریال مقابل دوربین رفته است و تدوین نیز توسط رضا بهار انگیز به صورت همزمان انجام خواهد شد.

بازیگرانی چون:‌ نصرت میرعظیمی و شهین تسلیمی نیز به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.

در «پادَری» هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر،ابراهیم آبادی،شهین تسلیمی و بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه، فریبا طالبی،ابراهیم آبادی،کریم قربانی،شهین تسلیمی،صدرالدین حجازی،آتیه جاوید،نصرت میرعظیمی،مهدی دانایی مقدم،حسین قاسمی فرد،حسام خلیل نژادی،جوادجوینده میرزا، سید جلال طباطبایی،علیرضا درویش، جهانگیر اژدری،مجید خدایی،مجتبی اکبری نژاد،محمد رضا نیلی،سعید فکری به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>