سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۴ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آخرین روزهای اسفند ۹۴ همراه با فیلم‌های شبکه‌های سیما

tv-films-94

شبکه‌های سیما برای آخرین روزهای اسفند ۹۴ چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی را در نظر گرفته اند.

به گزارش سوره سینما ، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آدم های خوب»، «عمارت آقای تانر»، «ضد گلوله»، «توپ، شوت، شیشه»، «همراه»، «با هم در خانه»، «نام و نام خانوادگی»، «نبوغ شگفت انگیز»، «خونه پا»، «آخرین روز اسفند»، «مرزهای گذشته»، «بی پولی»، «قاعده بازی»، «پسری به نام نورث»، «آدم کوچولوها»، «تکم چی»، «افسانه های اسپایدرویک»، «ویکی در سفر بزرگ»، «گرداب»، «سفر سی قدمی»، «شمشیرزن دورگرد، افسانه پایان می یابد»، «پوکی خرسه»، «هیجان زندگی»، «از بزرگ»، «ماجراهای شگفت انگیز آدل بلانسک»، «بله برون»، «پیوند عاطفه ها»، «کار آموز» و «انفجار عظیم» پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.

*************************************

شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «آدم های خوب» به کارگردانی هنریک روبن گنز، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیمز فرانکو، کیت هادسون و تام ویلکینسون آمده است: آنا و جک در زیرزمین خانه خود مقدار زیادی پول پیدا می کنند. خلافکاران به سراغ آنها آمده تا پول‌ها را از چنگ آنها در آورند. آنها با همکاری پلیس موفق به شکست خلافکاران می شوند.

*************************************

فیلم سینمایی «عمارت آقای تانر» به کارگردانی استفان لیبرسکی، جمعه ۲۸ اسفند ‌ماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ژان پل روو، میشل مولر و آنالیز هسلم آمده است: پل تانر عمارتی را در نزدیکی پاریس به ارث می برد. او که از این موضوع بسیار شاد است کار تعمیرات عمارت را آغاز می کند، اما هزینه ها سرسام آور است و کار تعمیرات هم خوب پیش نمی رود. او پس از درگیری های فراوان که صحنه های طنزی را به وجود می آورند عاقبت عمارت را ترک می کند.

*************************************

فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی، جمعه ۲۸ اسفند ‌ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی هاشمی، ژاله صامتی و مسعود کرامتی آمده است: در اواسط جنگ تحمیلی یک دلال فیلم‌های غیرمجاز در تهران متوجه می شود که تومور مغزی دارد و دو ماه بیشتر زنده نمی‌ماند. او راهی جبهه می شود تا شهید شده و خانواده اش از سهمیه او بهره مند شوند اما تلاش‌های او در جبهه ثمر ندارد و او حتی زخمی هم نمی شود. با پایان جنگ او به خانه بازگشته و به کار خود ادامه می دهد.

*************************************

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «توپ، شوت، شیشه» به‌ کارگردانی بهمن شهروان، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ‌‌۸ صبح در ‌قالب‌ برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پنج پسر بچه با همدیگر قرار می‌گذارند توپ بازی کنند، در محله به بازی مشغول می شوند و در هر بار بازی کردن مشکلاتی را برای مردم و اهالی محل فراهم می سازند. شیشه منزلی شکسته می شود و راننده ای که در بالای ماشین به تمیز کردن و شیشه مشغول است در برخورد توپ با او به زمین می افتد و اتفاقات دیگری که اهالی محل بچه ها را وادار می‌کنند زمین بازیشان را ترک کنند و …

*************************************

فیلم سینمایی «همراه» به کارگردانی‌ استفان هِرِک، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده: پدری خلافکار است که در رانندگی بسیار متبحر است و به همین دلیل دوستان خلافکارش از او در سرقت‌ها دعوت به همکاری می کنند. او در آخرین سرقت اش دستگیر شده و ۷ سال را در زندان سپری می کند و طی این سال‌ها از همسر و‌ تنها دخترش سالی دور می شود و سعی می کند تا با مطالعه و مشاوره با دکتر روانشناسی که برنامه هایش به طور زنده از رادیو پخش می شود، به بازپروری خود بپردازد تا وقتی به سوی خانواده اش بازمی گردد بتواند زندگی تازه ای را آغاز کند. او بعد از آزادی از زندان …

*************************************

فیلم تلویزیونی «با هم در خانه» به کارگردانی بهمن زرین پور، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۸:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: آقا رجب و آقا بهادر که باجناق هستند، با فرزند و نوه هایشان در یک خانه زندگی می‌کنند. اختلاف قدیمی بین این دو باعث شده است که نوه هایشان (مجید و مینو) که یک سال است عقد کرده اند نتوانند ازدواج کنند. روز سیزدهم فروردین است و خانواده های آنها می خواهند به پیک نیک بروند. آقا بهادر و همسرش عصمت خانم و آقا رجب و همسرش عفت خانم در خانه می مانند. صفدر که خلافکار و سابقه‌دار است، با خواهر زاده اش برای فروش آب زرشک به همان پارکی می روند که …

*************************************

فیلم تلویزیونی «نام و نام خانوادگی» به کارگردانی مهدی رضازاده، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دختر آقای مراد طلبکار به واسطه نام خانوادگی طلبکار هنگام ازدواج با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود و پسر کوچک این خانواده نیز به دلیل همین نام‌خانوادگی دچار مشکلات زیادی در مدرسه می‌گردد و همین موضوع باعث می‌شود پدرشان مراد برای تغییر این نام‌خانوادگی ماجراهای جالبی را از سر بگذراند.

*************************************

فیلم سینمایی «نبوغ شگفت انگیز» به کارگردانی ژان پی یر ژونه، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نوجوانی به نام توماس که علاقه بسیار به مباحث علمی دارد و تمام وقتش را به اکتشافات علمی می گذراند؛ تصمیم به ساخت ماشینی با حرکت دائم و بی وقفه می گیرد. او موفق می شود تئوری ساخت یک ماشین را با استفاده از نیروی مغناطیسی بنویسد که این طرح مورد شگفتی موزه اِسمیتسونین واقع شده و از وی درخواست می شود برای دریافت جایزه شگفت انگیز ترین اختراع به آنجا برود.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «خونه پا» به کارگردانی ایمان افشاریان، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۵:۵۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان این فیلم صداقت بین انسان ها را با بیانی ساده در فضای طنز و فرح بخش نمایش می دهد.

مهدی فقیه، زهرا سعیدی، امیر غفارمنش، سینا رازانی، سلمان فرخنده، مسعود شریف و سوده شرحی در فیلم تلویزیونی «خونه پا» ایفای نقش کرده اند.

 

*************************************

فیلم تلویزیونی «آخرین روز اسفند» ، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» به کارگردانی ورگو پاپا واسیکیو، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی استفان لوکا، مینا تندر و پترا لکینوت آمده است: پلیسی به نام مایک که درگیر یک پرونده قتل های زنجیره ای در تونل های زبرزمینی است یک روز به هنگام تعقیب و گریز قاتل در یکی از تونل ها بر اثر برخورد با یکی از ترن ها در زمان سفر می کند و به حدود ۲۵سال قبل بر می گردد. مایک علی رغم قرار گرفتن در آن زمان تحقیقات خود را همچنان پیگیری می کند تا اینکه سر انجام به راز قتل های انجام شده پی می برد و پس از بازگشت به زمان حاضر، قاتل را دستگیر می کند.

*************************************

فیلم سینمایی «بی پولی» به کارگردانی حمید نعمت الله، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در این فیلم با نقش آفرینی لیلا حاتمی، بهرام رادان و بابک حمیدیان خواهیم دید: مرد جوانی تازه ازدواج کرده که شغلش طراح لباس است. متاسفانه پسر صاحب شرکت در کار او مداخله می کند و طی جریاناتی او کارش را ترک می کند . پس از مدتی او با عده ای آشنا می شود که به نوعی مثل او مشکل مالی دارند. همسر وی که در ابتدا از مشکلاتش خبر ندارد اما در پایان داستان با او همراه می شود و در پایان با امضاء یک قرارداد کاری به آینده شان امیدوار می شوند.

*************************************

فیلم سینمایی «قاعده بازی» به کارگردانی احمدرضا معتمدی، شنبه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهیم دید: نارگیل در یک جریان کاملاً با فرشته آشنا می شود. اما تعلق نارگیل به دارودسته ندارها و تعلق فرشته به دارودسته داراها مانع از پیوند آن دو می شود. وقتی نارگیل برای خواستگاری به جشن داراها وارد می شود، در آنجا پدربزرگ خود اسرافیل خان را می بیند و این رویارویی، اسرافیل را روانه بیمارستان می کند. با اطلاع نارگیل، دارودسته ندارها به بیمارستان می ریزند و برای بردن پدربزرگشان اقدام می کنند که در آنجا با ممانعت داراها روبرو می شوند. در این میان …

داریوش ارجمند، جمشید هاشم پور و اکبر عبدی در فیلم سینمایی «قاعده بازی» ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «پسری به نام نورث» به کارگردانی راب راینر، پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی الیجا وود، جون لوویتز، بروس ویلیس و جیسون الکساندر آمده است: نورث پسر بچه ای است شهری که پدر و مادر او به شدت درگیر مشکلات روزمره و شغلی خودشان هستند و به او و توانایی‌ها و استعدادهایش هیچ توجهی ندارند و هر چه هم تلاش می کند توجه آنها را جلب کند، موفق نمی‌شود. عاقبت تصمیم می گیرد والدین دیگری برای خود اختیار کند. به دادگاه از والدینش شکایت می کند و دادگاه تا روز جهانی کودک، به نورث مهلت می دهد که وی پدر و مادر دیگری برای خود انتخاب کند و گرنه به یتیم خانه سپرده خواهد شد. نورث به شهرهای مختلف سفر می کند تا …

*************************************

فیلم سینمایی «آدم کوچولوها» به کارگردانی پیتر هویت، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی جان گودمن، جیم براد بنت و مارک ویلیامز درباره چهار آدم کوچولوست که در زیر خانه ای زندگی می کنند که صاحب آنجا قصد دارد آنجا را خراب کرده و یک ساختمان لوکس بسازد. پسر خانواده با این تصمیم مخالف است و آنها به او کمک می کنند که جلوی پدرش را بگیرد.

*************************************

فیلم تلویزیونی «تکم چی» به کارگردانی یدالله صمدی، جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود .

در خلاصه فیلم با بازی محمود عزیزی و مینا جعفرزاده آمده است: آلما دانشجوی طراحی لباس دانشگاه هنر است که برای تأمین مخارج زندگی خود به‌صورت نیمه‌ وقت نگهداری زن سالمندی را به عهده دارد. پدر وی برای دیدن او و برای کارکردن در قهوه‌خانه دوست خود راهی تهران می‌شود. او که از پیشکسوتان مراسم بزگردانی (تکم‌چی) است با لهجه و اعمال خود باعث خنده اطرافیان آلما می‌شود؛. و آلما با اصرار از وی می‌خواهد که فارسی صحبت کند و دست به تکم‌چی گری نزند. پدر آلما برای اینکه بیشتر از این باعث آزردگی آلما نشود از تهران می‌رود و …

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «افسانه های اسپایدرویک»، «ویکی در سفر بزرگ»، «گرداب»، «سفر سی قدمی» و «شمشیرزن دورگرد، افسانه پایان می یابد» پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۱ ،۱۵ ،۱۶:۳۰ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم های سینمایی ‌و تلویزیونی «پوکی خرسه»، «هیجان زندگی»، «از بزرگ» و «ماجراهای شگفت انگیز آدل بلانسک» جمعه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۱۵ ،۱۶:۳۰ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

*************************************

فیلم های سینمایی ‌و تلویزیونی «بله برون»، «پیوند عاطفه ها»، «کار آموز» و «انفجار عظیم» شنبه ۲۹ اسفند ماه ساعت ۱۲ ،۱۷ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>