سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

شکست فیلمساز محبوب دولت در گیشه!

khashmo-hayaho

هومن سیدی کارگردان «خشم و هیاهو» که در سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر به دلیل دریافت سیمرغ‌های ویژه این جشنواره تبدیل به فیلمساز محبوب دولت شده است، با ناکامی این فیلم سینمایی برای چهارمین بار در جذب نظر مخاطبان به آثار خود شکست خورد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، در حالی که پیش بینی می‌شد فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» با توجه به مضمون جنجالی آن از پرفروش‌های سال ۹۵ باشد، اما این اثر با فروش ۲۵۰ میلیون تومان در سراسر کشور تبدیل به ناکام بزرگ اکران نوروزی سال ۹۵ شد.

هومن سیدی کارگردان این فیلم سینمایی که در سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر به دلیل دریافت سیمرغ‌های ویژه این جشنواره تبدیل به فیلمساز محبوب دولت شده است، با ناکامی «خشم و هیاهو»، برای چهارمین بار در جذب نظر مخاطبان به آثار خود شکست خورد و مجموع فروش همه آثار او هنوز به یک میلیارد تومان نرسیده است!

«خشم و هیاهو» بازسازی داستانی مشابه به پرونده قتل مشهور شهلا جاهد، همسر دوم ناصر محمدخانی فوتبالیست سال‌های قدیم پرسپولیس است که در آن به ماجراهای پیش آمده برای یک خواننده سرشناس می‌پردازد و در آن بازیگرانی چون نوید محمدزاده، طناز طباطبایی و رعنا آزادی‌ور ایفای نقش کرده‌اند و در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه هیئت داوران را در بخش کارگردانی از آن خود کرده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>