سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «چارسو» بزودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود

serial-charsoo

فیلمبرداری سریال «چارسو» به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی روشان امیری بزودی به پایان می رسد .

به گزارش سوره سینما ، در این مجموعه بازیگرانی همچون نصرا… رادش ، امیر غفارمنش ، سحر نظام دوست ، شهرزاد عبدالمجید ، بهراد خرازی ، عباس جمشیدی فر، عباس محبوب ، سیاوش قاسمی ، سوسن پرور، علی برقی، وحید شیخ زاده و … به ایفای نقش می پردازند.

روشان امیری تهیه‌کننده مجموعه «چارسو» از تدارک چهار دکور برای این مجموعه طنز که چهار دوران مختلف را به تصویر می کشد و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود، خبر داد.

وی درباره ویژگی‌های این مجموعه گفت: «چارسو» یک مجموعه ۱۳ قسمتی است که فضایی کمدی دارد و در هر قسمت چهار دوران را نمایش می‌دهد و قرار است از شبکه سه به نمایش درآید.

امیری ادامه داد: «عصر حجری، عصر قجری، عصر نودی و عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان ها در آنها می گذرد.

تهیه‌کننده مجموعه «چارسو» با اشاره به موضوعاتی که در این مجموعه مطرح می شود، اظهار کرد: خانواده های این مجموعه ثابت هستند و موضوعات مختلفی شامل تغدیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و… مطرح می شود که نگاهی طنز دارند.

امیری درباره سطح طنزها در این مجموعه بیان کرد: ما به هیچ عنوان خنده را به اجبار از مخاطبمان نمی گیریم و فکر می کنیم این مجموعه کاری کاملا متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به دکور و نویسندگی در این مجموعه بیان کرد: نویسندگی این مجموعه را کریم خودسیانی برعهده دارد و دکورهای عظیمی برای آن طراحی شده است. برای چهار زمانی که در مجموعه داریم چهار دکور تدارک دیده‌ایم که هرکدام ۱۱۰ تا ۱۲۰ متر هستند و تصویر برداری این مجموعه را مجید طرقی برعهده دارند .

تهیه کننده چارسو اظهار امیدواری کردند که کار فیلمبرداری این مجموعه بزودی پایان یافته و آماده پخش در شبکه ۳ سیما گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>