سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۰:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز فیلمبرداری «۵ ثانیه سکوت» با حضور برد پیت

Five-Seconds-of-Silence

فیلمبرداری «۵ ثانیه سکوت» با هنرنمایی برد پیت و ماریون کوتیارد در لندن آغاز شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم «پنج ثانیه سکوت» پروژه‌ی جدید کارگردان بزرگ هالیوود رابرت زمکیس داستان دو جاسوس متفقین با بازی برد پیت و ماریون کوتیارد در خلال جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند که طی مأموریتی خطرناک برای کشتن یک افسر آلمان نازی در کازابلانکا عاشق یکدیگر می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند.

رابرت زمکیس فیلم‌ساز ۶۳ساله‌ی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۸ با نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی “می‌خواهم دستان تو را بگیرم” پا به عرصه‌ی سینما گذاشت. زمکیس در دهه‌ی ۸۰میلادی با نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی سه‌گانه‌ی علمی‌تخیلی “بازگشت به آینده” (Back to the Future) به شهرت رسید و موفق به نامزدی در رشته بهترین کارگردانی اسکار برای نخستین فیلم این مجموعه شد. پس از آن زمکیس با خلق شاهکار “فارست گامپ” با بازی تام هنکس در سال ۱۹۹۴ با کسب شش جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی به یکی از بزرگان سینمای هالیوود تبدیل شد.

مانند بیش‌تر فیلم‌های زمکیس، آلن سیلوستری کار موسیقی متن فیلم را انجام خواهد داد و دون بورگس فیلم‌برداری این پروژه را بر عهده دارد. استیون نایت که نوشتن فیلم‌نامه‌ را به پایان رسانده در مصاحبه‌ای عنوان کرد این داستان بر اساس روایتی است که در جوانی برایش تعریف شده و ممکن است یک داستان واقعی باشد.

لیزی کاپلان و جارد هریس دیگر بازیگران این فیلم هستند. در حال حاضر فیلم‌برداری این پروژه در لندن آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی قرار است پارامونت پیکچرز آن را ۲۳ نوامبر در سینماهای جهان اکران کند.

منبع: فیلم نت


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>