سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

همراه با «خداحافظی تلخ» محسن چاوشی/ توزیع قسمت بیست و سوم «شهرزاد» از فردا

shahrzad23

قسمت بیست و سوم مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» دوشنبه، شانزدهم فروردین ماه منتشر می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، علاقه مندان و مخاطبان این مجموعه، می توانند قسمت بیست و سوم را از مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها در سراسر کشور خریداری کنند. همچنین هفتمین قطعه محسن چاوشی با نام «خداحافظی تلخ» در این قسمت منتشر می شود. آهنگ و تنظیم این اثر را محسن چاوشی با شعری از فاضل نظری انجام داده است. گیتار الکتریک کاری از عادل روحنواز و ویولن از احسان نی زن است.

فروش آنلاین و قانونی سریال از وبسایت رسمی Shahrzadseries.com و نرم افزار موبایلی فیلم نت filmnet.ir انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net خریداری و دانلود کنند.

shahrzad23-cover

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com  فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

سریال «شهرزاد»، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، با سرمایه گذاری سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی هر دوشنبه در سراسر کشور توزیع می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>