سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ فروردین ۱۳۹۵ در ۱:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

ارسال ۷۰ طرح ۱۰۰ ثانیه‌ای به تصویر شهر / احتمال تمدید زمان

tasvire-shahr

۷۰ طرح فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای برای ساخت به موسسه تصویر شهر ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان فروردین‌ماه به ۱۰۰ طرح برسد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، فراخوان دریافت طرح و فیلمنامه برای تولید ۴۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع معضلات شهری و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیمه اسفندماه ۹۴ اعلام شده بود.

در این مدت کوتاه، ۷۰ طرح فیلمنامه شهری به موسسه تصویر شهر ارسال شده و پیش‌بینی می‎‌شود که این تعداد تا اواخر فروردین‌ماه به ۱۰۰ عنوان برسد.

علاقه‌مندان تا پایان فروردین‌ماه ۹۵ فرصت دارند که طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های‌شان را با اولویت مباحث شهری، نقد بدرفتاری‌های اجتماعی، مسائل زیست‌محیطی، زیست شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان به همراه رزومه کاری خود به نشانی پست الکترونیک (tasvireshahr95@gmail.com) ارسال کنند تا پس از بررسی، نسبت به حمایت و تولید آن‌ها اقدام شود.

همچنین هر متقاضی می‌تواند به تعداد نامحدود، طرح و فیلم‌نامه ارائه دهد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های ۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ (موسسه تصویر شهر) تماس و یا از طریق کانال تلگرامی پردیس ملت به آدرس (Telegram.me/mellatcinema) در جریان آخرین اخبار و اطلاعات این فراخوان قرار بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>