سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

«برادرم خسرو» بدون تغییر اکران می‌شود

khosro1

به گفته احسان بیگلری کارگردان «برادرم خسرو»، این فیلم بدون هیچ تغییری نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما، احسان بیگلری که فیلم «برادرم خسرو» را در نوبت اکران دارد، گفت: پخش این اثر سینمایی به فیلمیران داده شده است و منتظر هستیم تا ببینیم این شرکت کدام زمان را برای اکران این فیلم در نظر می گیرد.

وی ادامه داد: فکر می کنم بهترین زمان برای نمایش این اثر سینمایی اکران پاییزی و اوایل مهر ماه است؛ چراکه در این فصل دانشگاه‌ها باز می شود و دانشجویان می توانند مخاطبان خوبی برای این اثر سینمایی باشند. البته باید دید می توان چنین زمان اکرانی را برای «برادرم خسرو» نهایی کرد.

این کارگردان با اشاره به نسخه ای که در اکران عمومی روی پرده می رود و تفاوت آن با نسخه‌ای که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، بیان کرد: نسخه ای که برای اکران عمومی این فیلم در نظر گرفته شده است، همان نسخه ای است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد و هیچ تغییر خاصی در فیلم اعمال نمی‌شود.

وی تاکید کرد: تنها تغییری که در این اثر سینمایی برای اکران عمومی رخ می دهد، بخش موسیقی آن است. با توجه به اینکه بخشی از موسیقی های «برادرم خسرو» موسیقی انتخابی است، تصمیم به تغییر آن گرفتیم که البته این تغییر باعث شد تا فیلم بهتر باشد. البته این را باید بگویم که کلیت موسیقی فیلم همان است که در جشنواره شنیده شد، اما تغییرات کمی در آن رخ داده است.

این کارگردان جوان در پاسخ به اینکه آیا «برادرم خسرو» را برای حضور در جشنواره های خارجی آماده می کند یا خیر، توضیح داد: چند جشنواره بین المللی را مدنظر داریم، اما این فیلم یک اثر جشنواره ای نیست ولی باز هم از فرصت‌ها برای دیده شدن در سطح جهانی استفاده می کنیم.

وی درباره اینکه این روزها چه طرح یا فیلمنامه سینمایی در دست کار دارد، توضیح داد: در حال حاضر مشغول کار روی چند طرح سینمایی هستم که به زودی یکی از این طرح ها را برای ساخت آماده می کنم. البته نمی دانم شرایط ساخت آن در سال جاری مهیا می‌شود یا سال آینده آن را جلوی دوربین می برم.

بیگلری در پایان گفت: عجله ای برای ساخت فیلم جدیدم ندارم و ترجیح می دهم برای نگارش فیلمنامه وقت بگذارم. طرحی که در دست دارم در راستای «برادرم خسرو» است که با ایده های جدیدی سراغ آن رفته‌ام.

«برادرم خسرو» در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و داستان دو برادر است که به اجبار مدتی را کنار هم سپری می کنند.

بیتا فرهی، هنگامه قاضیانی، شهاب حسینی و ناصر هاشمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. سعید ملکان تهیه کنندگی «برادرم خسرو» را برعهده دارد.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>