سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۵ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مناظره «هفت» بر سر آرای شهید آوینی/ میرکریمی با جشنواره جهانی فجر به «هفت» می‌آید

haft

نخستین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» در سال ۹۵ امشب ۲۰ فروردین ماه ساعت ۲۳:۲۰ با موضوع بررسی آرای شهید مرتضی آوینی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش سوره سینما ، «هفت» به مناسبت روز شهادت مرتضی آوینی ، مناظره ای با حضور امید روحانی و وحید یامین پور و اجرای بهروز افخمی برگزار می کند.

رسول صدرعاملی نیز در بخش دیگر برنامه میزبان رضا میرکریمی، دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود و در آستانه برگزاری این رویداد سینمایی با وی درخصوص تازه ترین اخبار و تحولات این جشنواره به گفتگو می نشیند.

مسعود فراستی نیز در میز نقد خود با حضور وحید امیرخانی، کارگردان فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به نقد و بررسی این فیلم کمدی سینمایی پرفروش سال گذشته می پردازد.

هومن سیدی و سعید سعدی، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» نیز میهمانان دیگر «هفت» خواهند بود و با امیرعباس صباغ و سیدسعید هاشم زاده درخصوص این فیلم گفتگو می کنند.

برنامه سینمایی «هفت» با اجرا و تهیه کنندگی بهروز افخمی و میزبانی رسول صدرعاملی و مسعود فراستی هرهفته جمعه شب ها روی آنتن شبکه سه سیما می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>