سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۹:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

مجیدی و تقوایی داوران جشنواره جهانی فیلم فجر شدند

davaran-fajr-intl

مجید مجیدی و ناصر تقوایی دو داوری هستند که به نمایندگی از سینمای ایران در هیئت داوران جشنواره جهانی فجر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، سید رضا میرکریمی دبیر سی‌وچهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» برای اولین بار اسامی هیئت داوران این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

مجید مجیدی و ناصر تقوایی دو داوری هستند که به نمایندگی از سینمای ایران در این هیئت حضور دارند و زینب آتاکان، خوزه لوئیس گوئرین، ایوو فلت، ژوانگ ‌‌ژوانگ تیان چهار داور غیرایرانی این هیئت شش نفره هستند که قرار است فیلم‌های بخش مسابقه سینمای سعادت سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر شدند.

میرکریمی در ادامه داد، با اشاره به بخشی از برنامه‌های این دوره از جشنواره فجر افزود: برای دانشکده سینما و تئاتر به بهانه جشنواره فیلم فجر ۱۰۰ میلیون هزینه می‌شود و این برای دانشکده می‌ماند همچنین حدود ۵۰۰ نفر از رسانه‌ها برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مخاطب ما اگر صبح تا شب در کاخ جشنواره ما باشد، یک سوم فیلم‌ها را می‌توانند ببینند، تعداد فیلم‌ها و برنامه‌های این دوره فراوان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>