سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

انتشار آنونس جدید بهترین فیلم جشنواره فجر + فیلم

Istade3

آنونس جدید فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر با مدت زمان ۱۵ ثانیه منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، در فاصله کم باقیمانده تا اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، آنونسی جدید از فیلم به مدت زمان ۱۵ ثانیه‌ و با استفاده از تصاویر جدیدی از حاج احمد متوسلیان منتشر شده است که صدای رویا تیموریان روی آن شنیده می‌شود.

این آنونس ساخته حسین جمشیدی‌گوهری است که تیزر رسمی و تیتراژ فیلم را نیز طراحی و اجرا کرده است. او علاوه بر ساخت تیزر فیلم‌هایی مانند «ساکن طبقه وسط»، برای ساخت تیزر فیلم سینمایی «سر به مهر» موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فجر سی و دوم شده بود.

بر اساس این گزارش، قرار است «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از اول اردیبهشت‌ماه توسط موسسه فیلمیران اکران شود.

این فیلم علاوه بر حضور موفق در سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما روبرو شده است.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد…».

کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکس‌ها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس telegram.me/istadedarghobar در دسترس عموم علاقمندان است.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: آنونس جدید «ایستاده در غبار»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>