سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

عطاران دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی‌اش را انکار کرد

reza-attaran

رضا عطاران گفت: آنهایی که من را میشناسند می‌دانند که هیچ وقت در بند دستمزد آن چنانی نبوده‌ام. تا به حال پیشنهاد ۵۰۰ میلیونی نداشتم و البته تا کنون دستمزد ۵۰۰ ملیونی هم از تهیه کننده ای نکرده ام.

به گزارش سوره سینما، رضا عطاران هم چنان پول سازترین بازیگر سینمای ایران است. فروش بالای «من سالوادور نیستم» که تاکنون از مرز ۱۰ میلیارد تومان عبور کرده‌است، موفقیت های این ستاره پولساز این سالها را امتداد بخشید. چند روز قبل یکی از نشریات گزارشی را درباره عطاران منتشرکرد که برخی سایت‌های خبری آن‌را بازتاب گسترده ای دادند. مطلبی با عنوان «دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی رضا عطاران» که در فضای مجازی با استقبال مواجه شد.

در این مطلب آمده است که پس از فروش فوق العاده «من سالوادور نیستم» دستمزد رضا عطاران تا مرز ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این در حالی است که عطاران در همه این سالها بازیگر بی حاشیه ای بوده و اتفاقا در ماه های اخیر به دلیل بیماری پدرش در شهر مشهد به سر می برده و ازفضای سینمای ایران نیز دور بوده‌است. به این ترتیب درخواست دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی تنها یک گمانه زنی ژورنالیستی بوده که مبنای واقعیت ندارد.

عطاران دستمزد 500 میلیون تومانی‌اش را منکرشد

روزنامه سینما درباره شایعه دستمزد ۵۰۰ میلیونی این بازیگر با وی گفتگو کرده کرده است. عطاران در این گفتگو اشاره می کند” که سه ماه است که در مشهد به سر می برم و برای بازی در هیچ فیلمی با هیچ تهیه کننده ای حتی وارد مذاکره هم نشدم.” احتمالا چون این روزها جواب تلفن کسی را نمی دهم دوستان هم محبت می کنند و هر چه دلشان می خواهد از قول من می نویسند. عطاران در خصوص شایعه تقاضای دستمزد ۵۰۰ میلیونی‌اش بعد از اکران میلیاردی «سالوادرو» گفت: آنهایی که من را میشناسند می‌دانند که هیچ وقت در بند دستمزد آن چنانی نبوده‌ام. تا به حال پیشنهاد ۵۰۰ میلیونی نداشتم و البته تا کنون دستمزد ۵۰۰ ملیونی هم از تهیه کننده ای نکرده ام.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>