سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۵ در ۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

سینما فلسطین اصفهان متعلق به حوزه هنری بازگشایی شد

eftetah cinema felestin (12)

سینما فلسطین اصفهان و سالن شماره دو سینما سپاهان این شهر که هر دو متعلق به حوزه هنری است به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در آیینی ویژه بازگشایی شد.

به گزارش سوره سینما ، محمد حمزه زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم بازگشایی سینما فلسطین اصفهان، با اشاره به اینکه تولید فیلم و اثر هنری بدون مکانی برای نمایش ثمری ندارد، اظهار داشت: ۲۰ فروردین به مناسبت گرامیداشت سید شهیدان اهل قلم آوینی روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شده است اما در طول این سالها اتفاق خاصی در این ارتباط شاهد نبودیم.

وی افزود: حوزه هنری این روز را به هفته تبدیل و برنامه‌هایی ترتیب داد که هدف اصلی آن بزرگداشت جایگاه بالای هنرمندانی است که جبهه انقلاب اسلامی را پاس می‌دارند.

eftetah cinema felestin (7)

قائم مقام رئیس حوزه هنری کشور با بیان اینکه در سینمایی هستیم که به همت رئیس حوزه هنری اصفهان، مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان، موسسه بهمن سبز، رئیس سینما شهر و غیره افتتاح شده است، تاکید کرد: همه شما این سینما را در هفت سال گذشته به یاد دارید، درست زمانی که مالک قبلی سینما کلنگ برداشته بود تا آن را تخریب کند؛ همانگونه که قصد تیشه زدن بر سینماهای دیگر از این دست را دارد.

وی ادامه داد: در فاصله کوتاهی که سینما فلسطین در حال بازسازی بود مردم اصفهان پیگیر روند بازسازی آن بودند چراکه سینما تنها یک مکان نیست بلکه فضایی است که تاریخ و زمان دارد و بسیاری از خانواده‌ها بهترین خاطرات را در این فضا به دست آوردند و این مکان خاطرات شیرین آنها را پس از سالها به آنها بازمی‌گرداند.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>