سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۵ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

«هلن» آماده اکران عمومی شد

helen1

علی اکبر ثقفی کارگردان و تهیه کننده «هلن» که به زودی اکران می شود، درباره پروژه‌های جدید دختر و پسرش که هر دو فیلمساز هستند توضیح داد.

به گزارش سوره سینما، علی اکبر ثقفی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هلن» گفت: برای دریافت پروانه نمایش این اثر سینمایی اقدام کرده‌ایم که با دریافت مجوز، فیلم را برای اکران عمومی آماده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه «هلن» را برای بخش جهانی جشنواره فجر ارسال نکرده است، ادامه داد: هدف ما اکران عمومی این اثر سینمایی است و در حال حاضر مشغول آماده کردن مواد تبلیغاتی فیلم برای اکران عمومی هستیم.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به دیگر پروژه های سینمایی که در دست دارد، توضیح داد: دخترم فاطمه ثقفی پروانه ساخت اولین پروژه خود را به صورت ویدیویی دریافت کرده که نام این فیلمنامه «اینجا آدم تنها است» است و در حال حاضر پیش تولید آن آغاز شده است.

وی تاکید کرد: این اثر ویدیویی در ژانر اجتماعی است و به مسائل و مشکلات انسانی می پردازد و اوایل ماه آینده جلوی دوربین می رود.

ثقفی در پایان با اشاره به فعالیت های پسرش امیرحسین ثقفی گفت: این کارگردان نیز در حال نگارش فیلمنامه ای با نام «روسی» است که فکر می کنم اواسط سال جاری جلوی دوربین برود.

«هلن» روایتگر داستان دختری است که با خانواده اش دچار چالش هایی می شود. روشنک گرامی، پژمان بازغی، امین حیایی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی، مهرداد فلاحت گر، سید احمد محمدی و رویا نونهالی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>