سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

مجیدی: امیدواریم مشکلات اکران بین الملل فیلم «محمد رسول الله» حل شود

majidi

در حالیکه انتقادات کارشناسان و منتقدان به نحوه پخش بین الملل فیلم محمد رسول الله (ص) وجود دارد ، مجید مجیدی کارگردان این پروژه، این انتقادات را بی انصافی و قضاوت عجولانه می داند.

به گزارش سوره سینما، در خصوص پخش بین الملل فیلم محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: هجمه ها و کارشکنی های برای پخش فیلم محمد رسول الله در کشورهای مختلف همچنان ادامه دارد و این اتفاق فقط مربوط به این فیلم نیست.

وی افزود: من امیدوار هستم برای فیلم محمد رسول الله (ص) فضا باز شود و شاهد نمایش آن در عرصه بین الملل باشیم.

مجیدی در ادامه اظهاراتش در خصوص انتقادات برخی از منتقدان و کارشناسان درباره ضعف شرکت «نورتابان» به عنوان متولی پخش این فیلم پر هزینه در عرصه بین الملل تصریح کرد: ما هم قبول داریم که نمایش فیلم در دنیا محجور واقع شده است اما برخی انتقادات در خصوص ضعف پخش در عرصه بین المللی بی انصافی است و از نوع قضاوت های عجولانه است.

این اظهارات مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول الله در حالیست که برخی از کارشناسان و منتقدان عقیده دارند که یکسال و نیم از سخنان مجیدی برای اکران بین‌المللی این فیلم می‌گذرد اما هنوز اتفاق ویژه‌ای برای اکران آن رخ نداده است.

پس از حذف «محمد رسول‌الله» از آکادمی اسکار، یکی از رسانه ها در این خصوص نوشت: فیلم در نهایت حرفه‌ای گری با استفاده از همه پتانسیل‌های داخلی و خارجی ساخته شد و بعد از طی کردن مرحله تولید، حالا در بخش مهم و حیاتی اکران، کار کاملا بی‌دقت، بدون استراتژی، ضعیف و شخصی در حال جلو رفتن است.

منبع: سینماپرس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>