سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

جعفر دهقان اولین بازیگر سریال حضرت موسی(ع) شد

jafar-dehghan

اولین بازیگر سریال حضرت موسی(ع) که قرار است جمال شورجه کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد مشخص شد.

به گزارش سوره سینما، جمال شورجه که پس از درگذشت فرج‌الله سلحشور به عنوان کارگردان سریال حضرت موسی (ع) معرفی شد، اعلام کرده است که پروژه «حضرت موسی(ع)» همچنان در مرحله‌ی بحث‌ و‌ گفتگو در زمینه فیلمنامه و تصمیم‌گیری درباره‌ی آغاز پیش تولید و همچنین اینکه بودجه‌ها از کجا تامین شود، به سر می‌برد.

وی افزود: پیش از اینکه مرحوم فرج‌الله سلحشور از میان ما برود، یکی از نهادها برای ساخت پروژه «حضرت موسی(ع)» اعلام آمادگی کرده بود و حتی بودجه این پروژه هم برآورد شده بود اما در حال حاضر نمی‌دانم در نبود مرحوم سلحشور چه اتفاقی می‌افتد و چه حالتی برای این پروژه پیش خواهد آمد.

یکی از مهمترین بازیگران سریال حضرت یوسف که به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور ساخته شد، جعفر دهقان بود.

براساس اخبار حاصله کسب اطلاع کرد جعفر دهقان به عنوان اولین بازیگر این فیلم انتخاب شده و قرار است به زودی برای بازی در این فیلم قراداد امضاء کند.

جمال شورجه اعلاک کرده است قرار اسن نقش حضرت موسی (ع) را به قطع یقین شخص انتخابی از ستاره‌ها و اشخاص مطرح نبوده و یک فرد ناشناس را برای این نقش انتخاب خواهیم کرد.

منبع: فیلم نت نیوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>