سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب

بازیگر «دشمنان ملت» در یک جاسوس بازی تازه

Channing-Tatum

چانینگ تاتوم با قسمت دوم کمدی اکشن جاسوسی «کینگزمن» به عنوان یکی از بازیگران اصلی همکاری می کند. این فیلم با نام «کینگزمن: دایره طلایی» جلوی دوربین می رود.

به گزارش سوره سینما، متیو ون که نسخه اصلی فیلم را کارگردانی کرد، برای بار دوم پشت دوربین این کمدی اکشن نوجوانانه قرار می گیرد.

هنوز معلوم نیست تاتوم در داستان قسمت دوم این مجموعه فیلم، چه نقشی را بازی خواهد کرد. تهیه کنندگان فیلم هم، در این باره صحبتی نکرده اند.

این بازیگر به جمع هنرمندانی مثل هالی بری، جولین مور، پدرو پاسکال (بازیگر مجموعه «بازی تاج و تخت») و التون جان می پیوندد، که قرار است دیگر نقش های مهم فیلم را بازی کنند.

احتمال زیادی وجود دارد کالین فیرث بازیگر اصلی قسمت اول هم دوباره به جمع بازیگران قسمت دوم بپیوندد اما هنوز خبری در این رابطه منتشر نشده است.

kingsman

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، متیو ون فیلمنامه قسمت تازه فیلم را با همکاری جین گلدمن نوشته و کلید فیلم برداری آن قرار است تا یک ماه دیگر زده شود.

تهیه کنندگان این کمدی اکشن جاسوسی از حالا تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۱۷ را به عنوان زمان نمایش عمومی آن اعلام کرده اند و امید زیادی به موفقیت بالای مالی آن دارند.

نسخه اصلی فیلم دو سال قبل موفق به یک فروش بین المللی بالای ۴۱۴ میلیون دلاری شد. این در حالی بود که کسی پیش بینی چنین موفقیتی را برای این فیلم نمی کرد.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>