سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی در جشنواره فیلم مقاومت

moghavemat-aks

دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، از برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی در این دوره جشنواره خبر داد.

به گزارش سوره سینما ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر؛ افزود: کلیه متقاضیان به شرکت در بخش مسابقه عکس و پوستر سینمایی این جشنواره تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند آثارشان را به نشانی دبیرخانه واقع در: تهران، خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی، پلاک ۶ واحد ۲ اراسال یا تحویل نمایند.

در این خبر آمده است: چهاردهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت (دفاع مقدس) با توجه به اهمیت روزافزون تبلیغات در سینما به منظور اعتلای هنر صنعت سینمای ایران و نقش تعیین کننده آن در معرفی اثر هنری و جذب مخاطبین به سوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه اقلام تبلیغی اقدام به برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی مینماید.

از این رو هیئت انخاب و داوری این رویداد متشکل از سینماگران و کارشناسان فنی هنری آثار دریافتی را با رعایت استاندارها و اولویت های موضوعی جشنواره که در اختیار دبیرخانه قرار گرفته باشند را مورد قضاوت قرار خواهند داد.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یادآور شد: پیش‌بینی این بخش با استقبال جامعه عکاسان و طراحان پوسترهای سینمایی روبرو شده است. همچنین، رئیس شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران با ارسال نامه‌ای به محمد خزاعی دبیرجشنواره فیلم مقاومت به  پاس حمایت و ارج نهادن به عکس و عکاسان سینما و لزوم حضور این رشته به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تشکر و قدردانی کرد و آمادگی انجمن را جهت حضور و همراهی در هر‌چه پربارتر شدن این بخش اعلام کرد.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امسال همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>