سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

«خوب، بد،جلف» به دنبال پروانه نمایش رفت

khob-bad-jelf

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خوب، بد،جلف» با اعلام اینکه این فیلم در اکران عید فطر به نمایش درمی آید، گفت: از ابتدا برنامه ریزی ما برای اکران عید فطر بود.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «خوب، بد،جلف» فردا برای اعضای شورای پروانه نمایش به نمایش درمی آید و پیش بینی می‌شود با دریافت پروانه نمایش بتواند در اکران عید فطر به نمایش دربیاید؛ اکرانی که نمایش فیلم های «لانتوری»، «بارکد»، «زاپاس» و دختر در آن قطعی شده و فیلم پیمان قاسم خانی پنجمین فیلم این اکران است. تهیه کنندگان «خوب،بد،جلف» از مدت ها قبل برای این اکران برنامه ریزی کرده بودند؛ اما قانون تازه شورای صنفی نمایش مبنی بر این که فیلم هایی که اکران می شوند بایددو ماه قبل از اکران،پروانه نمایش گرفته باشند، نمایش فیلم پیمان قاسمخانی را با شک و تردید همراه کرد. همین قانون، فیلمسازانی که متقاضی اکران عید فطر بودند را به تکاپو انداخت تا هر چه سریع تر فیلمشان را آماده و پروانه نمایش آنرا دریافت کنند. در این میان سازندگان «خوب، بد، جلف» نسخه نهایی فیلمشان را در صد دقیقه را به اداره نظارت و ارزشیابی ارائه داده اند و پیش بینی می شود طی روزهای آینده پروانه نمایش این فیلم صادر شود.

این هفته در شورای پروانه نمایش
محسن چگینی تهیه کننده«خوب،بد جلف» در گفت و گو با سینما درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: این روزها مراحل ساخت موسیقی توسط آریا عظیمی نژآد در حال انجام است و هم زمان صداگرذاری فیلم توسط فرامرز ابولصدق انجام می شود و با انجام آخرین مراحل فنی ، خوب بد جلف برای اکران آماده خواهد شد. چگینی با اعلام اینکه این فیلم در اکران عید فطر به نمایش درمی آید گفت: از ابتدا برنامه ریزی ما برای اکران عید فطر بود و خوب بد جلف قرار است این هفته در شورای پروانه نمایش به نمایش درآید و بعید می دانم مشکلی برای دریافت پروانه نمایش داشته باشد.

تکذیب بازی مهران مدیری و محسن تنابنده
پیش از آغاز فیلمبرداری «خوب، بد، جلف» برخی از رسانه‌ها از بازی مهران مدیری و محسن تنابنده در این فیلم خبر داده بودند. محسن چگینی اما این خبر را شایعه دانست و گفت: این دو بازیگر در فیلم سینمایی پیمان قاسمخانی بازی نکرده‌اند و این خبر از ابتدا حقیقت ندانست.

منبع: سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>